FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Seminar HOK-a: poslovna partnerstva povećavaju izglede na EU tržištu

ZAGREB, 20. lipnja 2006. (Hina) - Ulazak na jedinstveno tržište Europske unije otvorit će hrvatskim obrtnicima brojne poslovne šanse, ali i povećati konkurenciju, a stvaranjem poslovnih veza i prekograničnih partnerstava, obrtnici mogu ojačati svoju poziciju i poboljšati poslovne izglede, istaknuto je na seminaru Hrvatske obrtničke komore (HOK) o poslovanju na tržištu Europske unije.
ZAGREB, 20. lipnja 2006. (Hina) - Ulazak na jedinstveno tržište Europske unije otvorit će hrvatskim obrtnicima brojne poslovne šanse, ali i povećati konkurenciju, a stvaranjem poslovnih veza i prekograničnih partnerstava, obrtnici mogu ojačati svoju poziciju i poboljšati poslovne izglede, istaknuto je na seminaru Hrvatske obrtničke komore (HOK) o poslovanju na tržištu Europske unije.

Seminar je održan danas u suradnji s Udruženjem malih i srednjih poduzetnika belgijske regije Flandrije (UNIZO), u sklopu zajedničkog projekta HOK-a i UNIZO-a 'Eurocraft 2005'.

Sudjelovanje na zajedničkom europskom tržištu traži novu poslovnu strategiju za obrtnike i općenito mala i srednja poduzeća. Jedan od najčešćih oblika te nove poslovne politike je sklapanje partnerstava i drugih oblika poslovne suradnje između obrtnika i poduzetnika iz raznih zemalja, rekao je Lysander Werbrouck, savjetnik u UNIZO-u.

On je predstavio više oblika te suradnje kao što su preuzimanja, zajednička ulaganja, spajanja, ugovori o distribuciji, franšizing, transfer tehnologije, licenciranje i drugi.

Znanja o novom tržištu, pronalaženje kupaca, pristup novim tehnologijama, dodatnim proizvodnim kapacitetima i financijskim sredstvima, neke su od prednosti poslovne suradnje koje je spomenuo Werbrouck.

Usprkos tim nedvojbenim prednostima, transgranična suradnja, po njegovim riječima, još uvijek nailazi na otpor određenog broja malih i srednjih poduzeća, koja se prvenstveno boje gubitka samostalnosti.

Druga raširena predrasuda je da su za međunarodnu suradnju sposobna samo veća poduzeća, a da je za male ona prerizična i preskupa. Lijek za te strahove Werbrouck vidi u pronalaženju iskusnog i vjerodostojnog poslovnog partnera.

Kako takvog partnera naći sudionicima seminara pojašnjeno je u priručniku o prekograničnoj suradnji, kojeg su dobili na seminaru.

U njemu se, uz ostale upute, nalaze i one o tome kako u traženju pogodnog poslovnog partnera zatražiti i iskoristiti pomoć konzultanata i poslovnih organizacija kao što su komore.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙