U izvješću stoji kako svake godine na prometnicama diljem svijeta u prometnim nesrećama pogine 1,2 milijuna ljudi, a 50 milijuna ih bude ranjeno. Više od 85 posto takvih nesreća dogodi se u siromašnim zemljama s lošom infrastrukturom. U izvješću se kaže da je globalni ubojica mladih muškaraca u svijetu poslije AIDS-a automobil, odnosno automobilska nesreća.
Skupina industrijski najrazvijenijih zemalja svijeta G8 morala bi, prema mišljenju Povjerenstva, izdvojiti oko 300 milijuna dolara za desetogodišnji plan djelovanja na ovome području, u zemljama u razvoju.
Robertson smatra da je ova akcija zaslužila jednaku pozornost članica G8 kao prethodna kampanja "Make Poverty History" kada se lobiralo na političke čelnike da otpišu milijarde dolara dugova najsiromašnijim državama na svijetu.
"Tijekom 2005. milijuni ljudi iz cijelog svijeta, predvođeni čelnicima G8 odgovorili su na poziv kampanje "Make Poverty History", rekao je Robertson, istaknuvši kako ozljede i smrtni slučajevi u prometnim nesrećama, osim što su ogroman ljudski gubitak, predstavljaju i velik ekonomski trošak.
U izvješću stoji kako, unatoč tomu što je broj poginulih na cestama sličan broju umrlih od malarije ili tuberkuloze, pitanje sigurnosti na prometnicama još nije uvršteno u Millennium Development Goals. Podaci kojima raspolaže Povjerenstvo bit će predstavljeni svjetskim čelnicima prije održavanja summita G8 u srpnju u Sankt Peterburgu u nastojanju da se i sigurnost u prometu uvrsti na popis važnih tema na predstojećim summitima. Povjerenstvo poziva i UN da na summitu o sigurnosti na prometnicama koordinira međunarodnu politiku o ovom važnom pitanju.