Šegvić je izjavio kako u hrvatskim brodogradilištima nema viška radnika, nego manjka poslova, pogotovo kad je na svjetskom tržištu potražnja za novim brodovima velika.
Poručio je da se slaže da brodogradnju trebaju napustiti nesposobni, ali i da to sigurno nisu radnici.
"Sindikati se oštro protive parcijalnoj privatizaciji brodograđevnih sustava, koja bi brodogradnju pretvorila u montažnu brodogradnju, t.j. montažu uvozne opreme, koju će sklapati jeftina radna snaga iz inozemstva", ustvrdio je Šegvić.
To bi bila jedna od najpogubnijih političkih mjera u hrvatskoj povijesti, poručio je i dodao kako država mora zadržati najmanje 51 posto vlasništva u brodogradilištima kako bi nadzirala upravljanje brodogradilištima jer je to strateška hrvatska industrijska grana.
Brodogradnju, rekao je, posebno opterećuju kooperanti, koji uvelike povisuju cijenu brodova.
Podsjetio je da je država do sada provela čak pet sanacija brodogradnje, a brodogradilišta i dalje vode mukotrpnu borbu za održanje.
Primjenom modela parcijalne privatizacije, rekao je Šegvić, prvi bi trebao biti privatiziran pulski "Uljanik", zatim trogirsko brodogradilište, a po Vladinu Nacrtu strategije razvoja, sva bi brodogradilišta vlasničku strukturu trebala promijeniti do 2010.