Tvrtka je, kako se navodi u priopćenju koje prenosi Zagrebačka burza, ostvarila organski rast od 13 posto.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupa hrvatsko tržište čini 57 posto, a izvozna tržišta 43 posto.
U prvom kvartalu ove godine su u odnosu na isto razdoblje lani značajno povećana ulaganja u marketing, kao i u ljudske potencijale kroz povećanja osobnih dohodaka zaposlenika i nova zapošljavanja, ističu u tvrtki.
Atlantic Grupa je vodeći europski proizvođač hrane za sportaše (robne marke Multipower, Power Gym), te najveći regionalni proizvođač instant vitaminskih napitaka (robna marka Cedevita) i proizvoda za osobnu njegu i njegu kože (robne marke Plidenta, Rosal i Melem).
Ujedno je i vodeći ovlašteni distributer svjetskih premium brandova roba široke potrošnje kao što su Wrigley, Fererro, Hipp, Lorenz, Durex, Johnson&Johnson, Duracell i Nestle Purina, s kojima je prisutan u više od 30.000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore te Bosne i Hercegovine.
(Hina) xtp yds