Flaširana je voda u SAD-najbrže rastuća kategorija bezalkoholnih pića. Po podacima njujorške konzultantske tvrtke Beverge Marketing Corporation (BMC), prihodi od prodaje flaširane vode na američkom tržištu u 2004. iznosili su 9,2 milijarde američkih dolara.
"Industrija flaširanih voda u 2005. porasla je 10 posto, dok su se prihodi od gaziranih pića uglavnom ne mijenjaju" kazao je Gary Hemphill, direktor BMC-a. "Jasno je da nekoliko stvari utječe na tržište, jedna od njih je činjenica da ljudi vole sa sobom imati zamjenu za vodu iz slavine no zapravo se radi o njihovoj potrebi da imaju zdraviju alternativu svoj sili bezalkoholnih pića koje tržište nudi".
Isporuka Jane u Ameriku započela je sredinom drugog kvartala 2005.
Američki potrošači mogu birati između širokog spektra flaširanih voda i to ne samo između gazirane, pročišćene i arteške vode iz Hrvatske već i niza drugih voda poboljšanih svojstava koje su navodno za zdravlje mnogo korisnije nego li obična čaša H2O.
Nekada su vodu proizvodile samo male kompanije kao što je Evian, sada podružnica francuske skupine Danone, dok danas švicarski gigant Nestle dominira tom granom industrije. Prema navodima BMC-a, Nestle je s 2,7 milijardi dolara prihoda od veleprodaje ostvarene 2004. najveći proizvođač flaširane vode na američkom tržištu.
Kreiranje inovativnih voda nije samo nusprodukt kompetitivne industrije flaširanih voda. Cijene voda također su pod povećanim pritiskom. Dok gazirana pića kompanija kao što su Pepsi Bottling Group i Coca Cola obično stoje od 1 do 1,50 dolara za bocu od 1,5 litre, cijena za istu količinu vode tih dviju kompanija kreće se od 49 centi do dolara.
Potrošači vode poboljšanih svojstava, pak, bocu od 1,5 litara plaćaju i do 2,5 dolara. Agrokorova Jana Skinny Water prodaje se na američkom tržištu po cijeni od 1,59 do 1,79 dolara.