Na skupu, na kojemu je gostovao i na pitanja nekoliko desetaka poduzetnika odgovarao predsjednik Uprave HPB-a Josip Protega i njegovi suradnici, najčešća pitanja bila su o kreditnim linijama HPB-a i drugim poslovnim servisima koje pruža ta banka.
Mali poduzetnici su strateško opredjeljenje HPB-a, rekao je Protega, i oni su segment tržišta na koji se banka misli osloniti i prema kojem će ići s konkretnom ponudom, konkurentnom drugim bankama.
"Mislimo zajedno s njima rasti i dosegnuti značajniji tržišni udjel", istaknuo je Protega.
Uz kreditiranje, HPB će malim poduzetnicima ponuditi konzultantske usluge kako bi svojim klijentima pomogla u nastojanju da postanu 'pravi' poduzetnici, dodao je.
Upitan o strategiji HPB-a za spajanje s Croatia osiguranjem i rokom za spajanje s Croatia bankom, Protega je odgovorio da se, što se tiče Croatia banke, čeka rješenje spora oko prava na dionice te banke, prije čega nisu moguća eventualna spajanja.
U pogledu suradnje s Croatia osiguranjem, ide se naprijed u smislu povezivanja u nekim strateškim poslovima, a drugi komentari su preuranjeni, rekao je.
Komentirajući preuzimanje HVB Splitske banke od strane francuske bankarske grupacija Societe Generale, Protega je rekao da zbog tog preuzimanja ne očekuje radikalne promjene na tržištu, jer je vlasnik Splitske banke i dosad bila značajna europska banka, koja posluje po sličnim principima.
Societeu čestitam na uspješnoj akviziciji. Mi smo ispali iz igre jer smo tri puta manji od banke koja se prodavala, a i Societe ima znatno jaču tržišnu snagu, zaključio je Protega.