FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Emitiranje spota o Sloveniji na CNN-u odgođeno

LJUBLJANA, 20. travnja 2006. (Hina) - Spot o rajskim ljepotamaSlovenije i njezinu članstvu u Europskoj uniji koji se od četvrtkatrebao početi prikazivati na CNN-u morat će biti dorađen pa se njegovoprikazivanje svjetskoj publici očekuje tek potkraj ovog mjeseca.
LJUBLJANA, 20. travnja 2006. (Hina) - Spot o rajskim ljepotama Slovenije i njezinu članstvu u Europskoj uniji koji se od četvrtka trebao početi prikazivati na CNN-u morat će biti dorađen pa se njegovo prikazivanje svjetskoj publici očekuje tek potkraj ovog mjeseca.

Kako su javili slovenski mediji, dosadašnji turistički logotip u obliku kite poljskog cvijeća zamijenit će državna zastava, što su neki stručnjaci ocijenili dvojbenim potezom, naročito zbog toga što je to rezultat intervencije Ministarstva vanjskih poslova koje želi da Slovenija bude predstavljena i kao država, a ne samo kao turistička destinacija.

"Cvijećem u spotu nitko nije bio zadovoljan, a i državna zastava u spotu može se uvrstiti na dinamičan i simpatičan način, na primjer preko sportskih navijača ili kadrom s utakmice", rekao je odbijajući kritike nekih stručnjaka načelnik za turizam u Ministarstvu gospodarstva Marjan Hribar.

Kako navode slovenski mediji, na doradu spota najviše je utjecao ministar vanjskih poslova Dimitrij Rupel koji traži da glavno reklamno geslo bude: "Slovenia - your perfect getaway".

Iako je takva poruka osmišljena kako bi sugerirala da je Slovenija turistički kraj u kojemu zapadnjaci mogu "pobjeći od realnosti u prekrasnoj i sačuvanoj prirodi", neki smatraju da izraz getaway u engleskom jeziku sugerira bijeg od zakona, odnosno odmetništvo, što se reklamom svakako ne bi željelo postići.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙