Sporazum je još jedan dokaz snažnog okretanja Agrokora suradnji s turističkom industrijom u kojoj leže ogromni potencijali za rast hrvatskog gospodarstva, kao i rast Agrokora, istaknula je izvršna potpredsjednica za strategijske poslove Agrokora Ljerka Puljić.
U Agrokoru procjenjuju da će u opskrbi hotelskih kuća ove godine ostvariti oko 500 milijuna kuna prihoda, a Puljić ističe kako se u tom segmentu iz godine u godinu bilježi snažan rast.
Agrokor trenutno ima dogovorenu suradnju u opskrbi niza velikih hotelskih kuća kao što su Riviera Poreč, Sunčani Hvar, Solaris itd., a adriatica.net grupa ima ugovorenu suradnju s oko 380 hotelskih kuća u Hrvatskoj, od kojih je više od stotinu malih obiteljskih hotela, suradnju s privatnim iznajmljivačima, odnosno oko 13.000 smještajnih kapaciteta u apartmanima, sobama, oko 300-tinjak brodova, 50 jedrenjaka, a uskoro će u ponudi imati i kampove.
U ovoj godini adriatica.net grupa očekuje porast od 30 posto u prodaji hrvatskog turističkog proizvoda, odnosno očekuju da će u Hrvatsku dovesti 250 do 300 tisuća gostiju, ističe predsjednik Uprave adriatica.net grupe Marko Vojković.
Cilj je turistima u gastronomskoj ponudi pružiti autohtoni hrvatski proizvod, što je ključno za razlikovanje Hrvatske kao destinacije od njoj konkurentnih destinacija, ističu i Puljić i Vojković.
Želja je Agrokora kroz već postojeću suradnju s hotelskim kućama, kao i suradnju s partnerima adriatica.net-a ponuditi proizvode maksimalno prilagođene zahtjevima turista, regionalne brandove kao primjerice beljski kulen, istarski sir, istarsko vino i itd.
Uz to Agrokor je ostvario veliki iskorak i u ponudi svježeg mesa, a tu su već poznati Agrokorovi brandovi kao npr. Jamnica i sl.