FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravki priznanje "Superbrand Slovačka"

ZAGREB, 10. travnja 2006. (Hina) - Nakon priznanja "Superbrand" uPoljskoj, Mađarskoj i Rusiji, Podravka je to priznanje dobila i natržištu Slovačke, objavili su iz te kompanije.
ZAGREB, 10. travnja 2006. (Hina) - Nakon priznanja "Superbrand" u Poljskoj, Mađarskoj i Rusiji, Podravka je to priznanje dobila i na tržištu Slovačke, objavili su iz te kompanije.

Za razliku od dosadašnjih, kada je bila nagrađena za marku Vegeta, ovaj put nagrađena je marka Podravka, a riječ je o istom proizvodu dodatka jelima, no pod imenom Podravka.

Ova je nagrada, kako su pojasnili u kompaniji, dobivena od vodećih slovačkih eksperata za robne marke, koji su Podravku rangirali u sam vrh konkurencije od 1.200 robnih marki na tržištu Slovačke.

Prema Podravkinoj organizacijskoj strukturi, tržište Slovačke spada, zajedno s Poljskom i Češkom, u Sektor Centralne Europe, koji je u 2005. godini ostvario ukupni prihod od prodaje u iznosu od 470 milijuna kuna, što čini oko 14 posto u ukupnom prihodu od prodaje Grupe Podravka.

(Hina) xpp/xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙