Stipić je rekao da takva rješenja postoje u skandinavskim zemljama te ocijenio da nije riječ o getoiziranju te djece rekavši da je lošije rješenje da se ona izbace iz škole te da se bez stručne pomoći "odgajaju na ulici".
Kazao je da je nasilje u školama prioritetno pitanje školskih sindikata jer ono utječe na temeljne uvjete rada nastavnika. Kazao je da se time trebaju baviti svi u sustavu obrazovanja i školstva ocijenivši da će nasilja u školama biti sve više te da će postati sve suptilnije po metodama. Založio se i za uspostavu sustavne brige o nastavnicima koji se zbog psihičkih razloga nakon nasilja počinjenog u školama nad njima više ne mogu vratiti u razrede.
Za učinkovitiju borbu protiv školskog nasilja treba zakonom odrediti obveze školskih tijela i zaposlenika u postupanju prema nasilju ali i povećati broj stručnog osoblja u školama kao što su psiholozi, rekao je.
Stipić je ustvrdio da za osiguravanje dovoljnog broja psihologa u školama nedostaje političke volje, podsjetivši na primjere gdje se u relativno kratkom vremenu zbog novih školskih programa angažiralo veliki broj potrebnog osoblja. To su uvođenje vjeronauka zbog kojeg je u dvije godine u školama počelo raditi više tisuća nastavnika vjeronauka ili sličan primjer u manjim razmjerama u uvođenju rane nastave stranog jezika, dodao je.