Oko 600 od nešto više od tisuću zaposlenih koliko ih ima u "Energopetrolu" tražili su, pred zgradom federalne vlade, da se rasprava o njihovoj tvrtki nađe na dnevnom redu vladine sjednice zakazane za četvrtak u Mostaru, a posebne kritike uputili su ministru energetike, rudarstva i industrije Vahidu Heći, koji se oštro protivi planu dokapitalizacije putem prodaje većinskog vlasničkog udjela hrvatsko-mađarskom konzorciju INA-MOL.
Predsjednik sindikalne organizacije "Energopetrola" Nusret Mamić izravno je optužio resornog ministra da je izbjegao sastanak s predstavnicima ove tvrtke iako je ranije obećao kako će on biti održan.
Uoči održavanja prosvjeda u Sarajevu, član Upravnog odbora "Energopetrola" Mijo Maričević lokalnim je medijima uputio pismo u kojemu je ministra Heću optužio da pokušava minirati proces dokapitalizacije umjesto da ga dovrši. Maričević je pritom federalnog ministra izravno optužio kako, umjesto da radi posao za kojega je plaćen, u Vladi provodi interese Stranke za BiH (SBiH), poznate po protivljenju sklapanju privatizacijskog ugovora sa INA-om i MOL-om.
Federalni ministar Hećo, koji se otvoreno zalaže za poništenje javnog natječaja za dokapitalizaciju "Energopetrola" na kojemu su najbolju ponudu dali INA i MOL, na meti se našao i zbog prošlotjedne izjave koju je dao pred radnicima "Energopetrola" kako "Srbima i Hrvatima u BiH ne bi prodao ni kiosk".
Pojašnjavajući u srijedu za "Dnevni avaz" što je time mislio, Hećo je kazao kako ni međunarodna zajednica nema povjerenja u Hrvatsku odnosno Srbiju kada je u pitanju njihov odnos prema BiH, pa nema ni razloga da on misli drugačije. To je ilustrirao činjenicom kako ni među inozemnim sucima u Ustavnom sudu BiH nema nikoga iz susjednih zemalja.
Sklapanje konačnog ugovora došlo je u pitanje zbog opstrukcija koje su u Parlamentu Federacije BiH nametnuli zastupnici iz SBiH, ali i zbog naknadno utvrđenog duga "Energopetrola" prema državi od oko osam milijuna eura, kojega INA i MOL ne žele preuzeti. Zbog stalnog odlaganja konačnog rješenja za "Energopetrol" ta tvrtka došla u poziciju da ne može sudjelovati na javnim natječajima za opskrbu gorivom, s obzirom na dugove koji joj se pripisuju, pa joj prijeti potpuna blokada poslovanja.