Brod nosivosti 166.300 tona, dužine je 281 metar, širine 48 m, visine 23 m, postiže brzinu od 15,8 čvorova, a imat če posadu od 26 članova.
Dužinom poput tri nogometna igrališta, na brod je ugrađeno ukupno 19.662 tone čelika, 113 km električnih kabela, kao od Splita do Zadra, više od 44 km cijevi, te 7.000 strujnih krugova. Snaga elektrocentrale je 3.500 kilovati sati, pa bi mogla snabdjevati 1000 domaćinstava ili jedan gradić od 4.000 stanovnika.
Suezmax tanker s dvostrukom oplatom zadovaljava sve svjetske ekološke standarde i spada u red najsuvremenijih brodova danas, ističu iz Brodosplita.
Nakon "Alana" i "Hrvatske", tankera iz iste serije, riječ je o trećem, najvećem suezmax tankeru takve veličine, izgrađenom na domaćim navozima.
Splitski je škver prije "Alana" i "Hrvatske" izgradio osam brodova suezmax veličine, ali desetak metara kraćih.
Brodosplit za Tankersku plovidbu ima ugovorena još dva broda. Riječ je o dva aframax tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina, nosivosti 114.000 brt, s rokovima isporuke u 2008. i 2009. godini.
Do kraja godine splitsko brodogradilište planira isporučiti još dva tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina za švedskog naručitelja tvrtku Concordia Maritime AB.