FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Izvješće o održivom razvoju 2006. tvrtke Holcim Hrvatska

ZAGREB, 10. srpnja 2007. (Hina) - Tvrtka Holcim Hrvatska predstavila je danas svoje drugo izvješće o održivom razvoju 2006., koje pokazuje da ta tvrtka kontinuirano unapređuje svoje poslovanje u zaštiti okoliša i klime, zaštiti na radu, smanjenju emisija u okoliš, očuvanju bioraznovrsnosti čime pridonose i razvoju lokalne zajednice u kojoj posluju.
ZAGREB, 10. srpnja 2007. (Hina) - Tvrtka Holcim Hrvatska predstavila je danas svoje drugo izvješće o održivom razvoju 2006., koje pokazuje da ta tvrtka kontinuirano unapređuje svoje poslovanje u zaštiti okoliša i klime, zaštiti na radu, smanjenju emisija u okoliš, očuvanju bioraznovrsnosti čime pridonose i razvoju lokalne zajednice u kojoj posluju.

To Izvješće prvo je takve vrste u Hrvatskoj izrađeno po najnovijim svjetskim smjernicama Globalne inicijative za izvješćivanje-GRI (iz listopada 2006.), a koje omogućuje jednostavno praćenje i uspoređivanje rezultata Holcima s bilo kojom sličnom tvrtkom iz Hrvatske ili svijeta.

Predstavljajući Izvješće predsjednik Uprave Holcima Hrvatska Albert Szabo posebno je naglasio da im je 2006. protekla bez ijedne ozljede na radu, što potvrđuje da se višestruko isplatila njihova posvećenost zaštiti i sigurnosti rada.

Član Uprave i direktor industrijske ekologije Holcima Hrvatska Žarko Horvat istaknuo je da trenutno imaju 370 zaposlenika koji posluju na 13 lokacija u Hrvatskoj.

Napominje da u svom poslovanju nastoje promovirati uporabu sunčeve energije i biodizela, testirajući ga uvođenjem u transport, kao i smanjiti nastanak otpada reciklirajući sve što se može ponovo iskoristiti.

Želja im je, i rade na tome, u idućem razdoblju smanjiti emisiju dušikovih oksida (ispušnih plinova) ispod 500 mg/Nm3, iako je zakonska granica 800 mg/Nm3.

Na predstavljanju Izvješća izneseni su i rezultati istraživanja Agencije Puls s kraja lipnja ove godine o poznavanju pojmova održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja.

Od tisuću ispitanika u dobi od 25 do 55 godina samo ih je 43 posto navodno čulo za te pojmove, a gotovo nijedan nije znao odgovoriti što sve točno podrazumijevaju.

Polovina ispitanika je odgovorila da se pri kupnji proizvoda nikada nije vodila kriterijima društvene odgovornosti i održivog razvoja nego najviše cijenom (njih 35 posto) te kvalitetom (27 posto).

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙