Danas otvorena dionica početak je izgradnje brze ceste od Šibenika preko Knina do granice s BiH, uključujući drnišku zaobilaznicu i most preko Čikole koji bi trebali biti dovršeni u sljedeće četiri godine, naglasio je Kalmeta, dodajući da taj projekt nije važan samo za prometnu, već i gospodarsku povezanost Šibenika i njegova zaleđa.
Dionica čvor Šibenik-Tromilja duga je 2,8 kilometara, a obuhvaća i tunel Ploča, duljine 360 metara.
Vrijednost investicije je oko 88 milijuna kuna, investitor su Hrvatske ceste, a izvođači Hidroelektra niskogradnja Zagreb, PZC Split i Dalekovod Zagreb, rekao je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Stjepko Boban, dodajući kako je cijeli posao dovršen u zadanom roku od šest mjeseci.
Kalmeta je pak podsjetio kako je Vlada u protekle tri godine u promet pustila 412 kilometara autocesta, a do kraja godine bit će dovršeno i pušteno u promet još 30 kilometara autocesta u Hrvatskoj.
Uz izgradnju i održavanje autocesta, sadašnja Vlada nije zaboravila ni državne ceste, te je povećano ulaganje u njih, rekao je Kalmeta. Tako je izgrađeno 200 kilometara državnih cesta, a 900 kilometra je obnovljeno.
Kalmeta je danas u Šibeniku izjavio i da će u ponedjeljak Vlada raspisati natječaj za projekt izgradnje druge cijevi tunela Sv. Rok i Mala Kapela.
Kalmeta je obišao i gradilište Tehnološke ceste u Šibeniku koja bi trebala biti dovršena do kraja srpnja, tri mjeseca prije zadanog roka, a povezivat će šibensku luku s čvorom Šibenik-Tromilja.