FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Ministarstvo mora: cijena spojne ceste čvor Ploče-Luka Ploče opravdana

ZAGREB, 27. lipnja 2007. (Hina) - Cijena spojene ceste čvor Ploče-luka Ploče opravdana je s obzirom na tehnički zahtjevne uvjete gradnje, ističe se u današnjem priopćenju Ministarstva mora, turizma prometa i razvitka reagirajući na tvrdnje saborskog zastupnika Ivice Pančića o "pljački i kriminalu" u poslovima na njezinoj gradnji, te cijeni od deset milijuna eura po kilometru.
ZAGREB, 27. lipnja 2007. (Hina) - Cijena spojene ceste čvor Ploče-luka Ploče opravdana je s obzirom na tehnički zahtjevne uvjete gradnje, ističe se u današnjem priopćenju Ministarstva mora, turizma prometa i razvitka reagirajući na tvrdnje saborskog zastupnika Ivice Pančića o "pljački i kriminalu" u poslovima na njezinoj gradnji, te cijeni od deset milijuna eura po kilometru.

Hrvatske autoceste raspisale su javni natječaj za izgradnju spojne četverotračne ceste čvor Ploče-luka Ploče dužine 9,7 km na kojem je kao najpovoljniji ponuđač izabran konzorcij od četiri tvrtke u sastavu Konstruktor inženjering, Hidroelektra niskogradnja, Viadukt i Strabag s najpovoljnijom cijenom od oko 743 milijuna kuna, dok je planirana vrijednost nabave bila 750 milijuna kuna, navodi se u priopćenju.

Smatramo da je ta cijena optimalna obzirom na složenost terenskih uvjeta jer se cijela trasa nalazi u objektima (tuneli, vijadukti, mostovi, duboki usjeci i nasipi), ističu iz Ministarstva.

Cijena te dionice od 10 milijuna eura po kilometru je u potpunosti prihvatljiva u odnosu na težinu i složenost dionice, te je stoga neozbiljno davati paušalne ocjene o njezinoj cijeni, drže u Ministarstvu.

Kao primjere u priopćenju navode kako dionica Orehovica-sv. Kuzam na riječkoj obilaznici košta oko 18 milijuna eura po kilometru, dok dionica autoceste Josipdol-Kapela na A1 košta 13 milijuna eura po kilometru, a tehnički je lakša od dionice čvor Ploče-luka Ploče.

Po ocjeni Ministarstva taj projekt je primjer odlične koordinacije na izgradnji spojne ceste i izgradnje kontejnerskog i terminala za rasute terete u luci Ploče. Sav višak materijala iz iskopa (oko 2 milijuna kubika) koristi se za izgradnju lučkih terminala, što će značajno pojeftiniti njihovu gradnju i proizvesti izuzetno povoljan ekološki efekt (nema novih kamenoloma ni deponija materijala), zaključuje se u priopćenju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙