Time je ta kompanija, inače ogranak Volkswagena, po prvi put u povijesti premašila brojku od 500.000 prodanih vozila u šestomjesečnom razdoblju, s time da je samo u lipnju prodala 88 tisuća automobila, što je 11 posto više u odnosu na prošlogodišnji lipanj.
"S obzirom na takve rezultate naš je cilj za 2008. i dalje da prodamo milijun vozila", kazao je direktor marketinga i prodaje Ralph Weyer.
"Audi je uspješno startao na tržištima poput onog indijskog i već je iznimno dobro pozicioniran u regijama koje bilježe snažan rast, kao što je Bliski Istok", rekao je Weyer.
Dok je prodaja Audija u Europi u prvoj polovini 2007. povećana za 7,4 posto, te za 13,3 posto u Sjevernoj i Južnoj Americi u odnosu na isto razdoblje 2006., u Rusiji je broj prodanih automobila porastao za 76,3 posto, priopćila je kompanija.
Prodaja u azijsko-pacifičkoj regiji porasla je za 21,6 posto, potaknuta skokom broja prodanih automobila za 26,9 posto u Kini koja je trenutno drugo po veličini inozemno tržište Audija.
Slični rezultati ostvareni su i na Bliskom Istoku, gdje je prodaja porasla za 31,4 posto.