Dvadesetdruge "Gavelline večeri" održat će se od 12. do 27. listopada.
Predstave koje je Turčinović izabrala za "Gavelline večeri" mogle bi se svrstati u dvije skupine: kvalitetne repertoarne predstave i "hrvatski off" ili predstave koje pripadaju istraživačko-laboratorijskom načinu rada u kazalištu.
U prvoj su skupini predstave rađene na dramskoj literaturi Čehova ("Ujak Vanja" iz Splita i "Galeb" Zagrebačkog kazališta mladih), Goldonija ("Moliere" iz Varaždina) i Držića ("Dundo Maroje" zagrebačkog HNK).
Osim za klasike veliko je zanimanje za domaće i strane suvremenike poput Matišića ("Ničiji sin" riječkog HNK "Ivana pl. Zajca"), Glowackog ("Četvrta sestra" GDK "Gavella"), Bojčeva ("Orkestar Titanik" INK u Puli) i Stephensona ("Sjećanje vode" HNK u Osijeku).
Predstave u skupini "hrvatski off (off)" (Rajković/Jelčićeva "S druge strane", Anočićev "Smisao života gospodina Lojtrice", Frljićeva "Gospođice Rice..." i autorski projekt Exita "Kako misliš mene nema?") ne polaze od unaprijed napisana teksta, nego se služe dramsko-tekstualnim materijalom koji redatelj zajedno s glumcima istraživačkim postupkom, improvizacijom i kreacijom sklapa u problemsku predstavu baveći se našim životima ovdje i sada.
Osim predstava u konkurenciji, od kojih će najbolja osvojiti nagradu "Dr. Branko Gavella", "Gavelline večeri" nude i četiri predstave kazališta izvan Hrvatske, koje će biti prikazane izvan konkurencije. To su: "Ja ili netko drugi " Maje Pelević u režiji Kokana Mladenovića i produkciji Srpskoga narodnog pozorišta iz Novog Sada; "Bolest mladosti" Ferdinanda Brucknera u režiji Ireneusza Janiszewskog i produkciji Teatra Nowy iz Lódźa u Poljskoj; "Tartuffe" Moliera u režiji Dušana Jovanovića i produkciji Slovenskog narodnog gledališča iz Ljubljane te predstava kojom se zatvara "Gavelline večeri" - "Liliom" Ferenca Molnara u režiji Attile Béresa i produkciji Madžarskoga narodnog kazališta iz Pečuha.
Ponovno pokretanje "Gavellinih večeri" nakon prekida ranih 90-ih dočekano je u kazališnim krugovima kao hvalevrijedan čin, a visokom posjećenošću (preko 80 posto na gotovo svakoj predstavi) i publika je opravdala tu odluku Gradskoga dramskog kazališta "Gavelle" i kulturne politike, navodi se u priopćenju iz "Gavelle".