LJUBLJANA, 19. lipnja 2007. (Hina) - Novi slovenski nacionalni "brand" koji kao znak svog identiteta moraju prihvatiti sami Slovenci i kojim će se država predstavljati u svijetu izradit će za 200.000 eura ljubljanska agencija Pristop
u suradnji s više stručnjaka za komunikaciju i dizajn iz zemlje i inozemstva, a projekt bi trebao biti gotov na jesen i prvi put predstavljen na turističkoj burzi u Londonu u studenom ove godine.
LJUBLJANA, 19. lipnja 2007. (Hina) - Novi slovenski nacionalni
"brand" koji kao znak svog identiteta moraju prihvatiti sami Slovenci i kojim
će se država predstavljati u svijetu izradit će za 200.000 eura ljubljanska
agencija Pristop u suradnji s više stručnjaka za komunikaciju i dizajn iz
zemlje i inozemstva, a projekt bi trebao biti gotov na jesen i prvi put
predstavljen na turističkoj burzi u Londonu u studenom ove godine.
"Ono što trebamo jest jasna i kratka poruka koja će izazvati prvu i jaku
asocijaciju na Sloveniju. Od osamostaljenja se na svjetski i europski zemljovid
pokušavamo postaviti kao mlada i prodorna demokratska država", rekao je u
utorak na konferenciji za novinare Marjan Hribar, državni tajnik za turizam u
ministarstvu gospodarstva koje je osiguralo sredstva i izabralo izvođače.
U postupku izrade branda koji se neće odnositi samo na turističku
promociju Slovenije nego bi se trebao koristiti na svim razinama, ističući
karakteristike nacionalnog identiteta kojim će se zemlja moći predstavljati u
svijetu.
"Riječ je o vrlo kompliciranom procesu koji na kraju mora dati
jednostavan rezultat s kojim će se svatko moći identificirati. Svi brandovi
imaju svoju priču, nju mora imati i Slovenija", tvrde angažirani stručnjaci iz
agencije Pristop.