FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Novi slovenski nacionalni "brand" za 200.000 eura

LJUBLJANA, 19. lipnja 2007. (Hina) - Novi slovenski nacionalni "brand" koji kao znak svog identiteta moraju prihvatiti sami Slovenci i kojim će se država predstavljati u svijetu izradit će za 200.000 eura ljubljanska agencija Pristop u suradnji s više stručnjaka za komunikaciju i dizajn iz zemlje i inozemstva, a projekt bi trebao biti gotov na jesen i prvi put predstavljen na turističkoj burzi u Londonu u studenom ove godine.
LJUBLJANA, 19. lipnja 2007. (Hina) - Novi slovenski nacionalni "brand" koji kao znak svog identiteta moraju prihvatiti sami Slovenci i kojim će se država predstavljati u svijetu izradit će za 200.000 eura ljubljanska agencija Pristop u suradnji s više stručnjaka za komunikaciju i dizajn iz zemlje i inozemstva, a projekt bi trebao biti gotov na jesen i prvi put predstavljen na turističkoj burzi u Londonu u studenom ove godine.

"Ono što trebamo jest jasna i kratka poruka koja će izazvati prvu i jaku asocijaciju na Sloveniju. Od osamostaljenja se na svjetski i europski zemljovid pokušavamo postaviti kao mlada i prodorna demokratska država", rekao je u utorak na konferenciji za novinare Marjan Hribar, državni tajnik za turizam u ministarstvu gospodarstva koje je osiguralo sredstva i izabralo izvođače.

U postupku izrade branda koji se neće odnositi samo na turističku promociju Slovenije nego bi se trebao koristiti na svim razinama, ističući karakteristike nacionalnog identiteta kojim će se zemlja moći predstavljati u svijetu.

"Riječ je o vrlo kompliciranom procesu koji na kraju mora dati jednostavan rezultat s kojim će se svatko moći identificirati. Svi brandovi imaju svoju priču, nju mora imati i Slovenija", tvrde angažirani stručnjaci iz agencije Pristop.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙