U narednih pet do osam godina Triglav osiguranje u Hrvatskoj planira godišnji rast tržišnog udjela od 0,5 do 0,9 posto, kako bi ušlo među prvih pet osiguravatelja i zauzelo najmanje 10 posto tržišta, što je strateški cilj Grupe u svakoj od zemalja u kojoj posluje, rekao je predsjednik Uprave Triglav osiguranja Berislav Trogrlić.
Rast ukupne premije većim je dijelom 'zasluga' 26,08 postotnog rasta u segmentu životnih osiguranja, u kojem je premija na kraju ožujka ove godine dosegnula iznos od gotovo 17,5 milijuna kuna, dok je rast u neživotnim osiguranjima bio nešto nižih 16,26 posto, na 81,34 milijuna kuna.
Dobit tog osiguravatelja iznosila je pak na kraju ožujka ove godine 21,3 milijuna kuna, u usporedbi s 3,8 milijuna kuna dobiti iz cijele 2006. godine, rekao je Trogrlić te podsjetio kako Triglav osiguranje ove godine obilježava 40. godišnjicu rada na hrvatskom tržištu, koje nakon Slovenije predstavlja najznačajnije tržište za Grupu Triglav.
Predsjednik Grupe Triglav Andrej Kocič je pak predstavio strategiju daljnjeg širenja poslovanja na tržište jugoistočne Europe (zemlje bivše Jugoslavije te Albanija, Bugarska i Rumunjska), u što spada i prije dva dana završeno preuzimanje najvećeg makedonskog osiguravatelja, Vardar osiguranja.
Najavio je i kako će Triglav nastaviti s akvizicijama u ovoj regiji, jer na svom najvećem, slovenskom tržištu već drži više od 40 posto tržišta, što uvelike ograničava mogućnosti rasta, ali i zato jer za širenje poslovanja na zapadna tržišta nemaju ni kapitalnu snagu niti interes.
Trenutno na tržištu jugoistočne Europe Triglav drži, prema Kocičevim riječima, 15 postotni udio, što ih čini najvećim regionalnim osiguravateljem, dok bi ih planiranih milijardu eura bruto premije Grupe u 2008. svrstalo među srednje velika osiguranja u Europi.