Izložba "Dali i film", od 1. lipnja do 9. rujna, okuplja kronološki stotinjak slika, filmova, fotografija i rukopisa.
Radi se o "dosad nepoznatom istraživanju središnje uloge filma u djelu Dalija", objasnio je kustos Matthew Gale novinarima.
"Dali pripada prvoj generaciji umjetnika na koje je film utjecao u formiranju. Film je hranio njegovu maštu", istaknuo je Gale.
Iz promatranja tehnika snimanja rođena je Dalijeva "značajka", udruživanje panoramskog krajobraza s elementima mrtve prirode, nudeći višeznačnu iluziju prostora.
Koncept koji će koristiti u brojnim prilikama, posebice u "Prvim danima proljeća" (1929.).
I dok je film utjecao na slikara, i umjetnik je dao svoj doprinos velikom ekranu. Nekoliko filmova na kojima je Dali surađivao prikazuje se na izložbi.
Supotpisao je scenarije "Andaluzijskog psa" (1929.) i "Zlatnog doba" (1930.) s prijateljem, španjolskim redateljem Luisom Bunuelom, kojeg je upoznao dok su studirali u Madridu.
Izveo je i sekvencu sna, "ključa" zagonetnog stanja junaka (Gregory Peck) u Hitchcockovom filmu "Opsjednut" (1945.), a radio je i s Disneyjevim studijima na kratkom animiranom filmu "Destino" (1946.).