Zagrebačka pivovara, kako ističu, već nekoliko mjeseci provodi opsežnu propagandnu kampanju u hrvatskim medijima, utemeljenu na vulgarnim rodnim stereotipima, što je krajnje uvrjedljivo i ponižavajuće i za žene i za muškarce.
Takvom se kampanjom krši Zakon o ravnopravnosti spolova i Zakon o medijima, kaže se u priopćenju i dodaje da takve poruke ne vrijeđaju i diskriminiraju samo žene, čija je jedina uloga u životu da muškarcima dostavljaju proizvode Zagrebačke pivovare, nego i muškarce jer ih prikazuju kao priglupe i lijene potrošače kojima je pijenje piva najvažnija životna djelatnost.
Takva je, primjerice, i televizijska reklama u kojoj mlada žena dolazi kući ruku punih vrećica s namirnicama - pošto je bila kod frizera i uredila se za svog muškarca - no on ju potpuno ignorira jer ga je obuzela hipnotička moć pivskih boca, a reklama završava tekstualnom porukom "Muškarci primjećuju samo najvažnije", navodi se u priopćenju.
Vladino povjerenstvo za praćenje i procjenu provedbe politike ravnopravnosti spolova u medijima pozvalo je državna tijela, navlastito pravobraniteljicu za ravnopravnost spolova i državno odvjetništvo, da ispitaju mogućnosti sankcioniranja takvih teških kršenja ustavnog načela ravnopravnosti i pozivanja na diskriminaciju žena.