Cilj kampanje je informiranje o predstojećim izborima i njihovoj važnosti, educiranje o ulozi i značenju vijeća nacionalnih manjina te motiviranje manjinaca za kandidiranje i izlazak na izbore.
Predstavnici GONG-a i Stine u tu su svrhu osmislili radio i tv spotove, edukativne brošure, informativne biltene te 15-minutne radijske emisije na temu izbora, vijeća i prava nacionalnih manjina. Osim na nacionalnoj televiziji kampanja će se provoditi na tridesetak, uglavnom lokalnih radio postaja na područjima gdje žive nacionalne manjine.
Prije samog izbornog dana organizirat će se i javni skupovi na kojima će se građanima obratiti predstavnici vlasti, manjina i međunarodne zajednice, a nakon izbora provest će se istraživanje javnog mnijenja o provedenim izborima i spomenutoj kampanji.
Članovi Savjeta istaknuli su zadovoljstvo najavljenom informativnom kampanjom za koju su Stina i GONG dobili nešto više od 160 tisuća kuna.
Kako su na predstavljanju bili i predstavnici Državnog izbornog povjerenstva, članovi Savjeta zatražili su da se predstavnici manjina uključe u županijska, gradska i općinska izborna povjerenstva te biračke odbore. Također predložili su otvaranje većeg broja biračkih mjesta, najmanje jednog u svakom naselju.
Izbori su raspisani za 308 vijeća nacionalnih manjina i 228 predstavnika manjina diljem Hrvatske.