Gradnja te tvornice, zajedničko ulaganje Airbusa i Tianjin Zhongtian Aviation Industry Investment Co., u lučkom gradu Tianjinu na sjeveru Kine, trebala bi biti završena do kraja ove godine. Prvi proizvedeni A320 trebao bi biti isporučen početkom 2009., priopćeno je iz Airbusa.
Do 2011. ta bi tvornica trebala proizvoditi 44 zrakoplova godišnje na području zračne luke Binhai, oko 100 kilometara jugoistočno od Pekinga, za to zajedničko ulaganje koje je u 51-postotnom vlasništvu Airbusa.
Kina je drugo po veličini zrakoplovno tržište u svijetu, nakon SAD-a. Očekuje se da će do 2025. imati potrebu za 3.000 putnička i teretna zrakoplova. Stoga te Airbus cilja na sve snažniju integraciju te zemlje u svoju industrijsku organizaciju.
S 5.000 narudžbi, A320 je najpopularniji zrakoplov tog europskog proizvođača zrakoplova. U Kini sada leti oko 270 tih zrakoplova, što predstavlja 80 posto kineske Airbusove flote.
Airbus je na kineskom tržištu za petama Boeingu ali je tu američku kompaniju u protekle dvije godine nadmašio u novim narudžbama. Ostvario je rast svojeg tržišnog udjela na 35 posto, s 5 posto 1995., i cilja na ostvarenje Boeingove prodaje za tri do četiri godine.