Metnext, zajedničko ulaganje Meteo-France i podružnice NYSE Euronexta, ima za cilj nuditi specificirane indekse pojedinim kompanijama koji će ih savjetovati u pogledu nadolazećih vremenskih rizika.
Industrija odjeće, proizvođači bezalkoholnih pića i sladoleda, poljoprivrednici i proizvođači energije samo su neki od sektora koji mogu biti ozbiljno pogođeni naglim promjenama temperature i kišnim oborinama.
U industrijaliziranom svijetu između 20 i 30 posto bruto domaćeg proizvoda (BDP) izloženo je nepovoljnom vremenu a taj udio raste i do 70-80 posto ako se u obzir uzmu neizravni učinci, objavio je Meteo-France.
U rujnu 2005., neočekivano vrućem mjesecu, 82 posto potrošačkih kupnji bilo je vezano za vremenske čimbenike, dodaje. U vrijeme toplotnih udara u Europi 2003. prodaja sladoleda i piva naglo je porasla dok su kupovine čokolade značajnije pale.
Meteo-France drži 65 posto udjela u Metnextu a Euronext preostalih 35 posto. Metnextovi indeksi bazirat će se na povijesnim podacima kao što su temperature, kišne oborine, brzina i smjer vjetrova kako bi se sastavljale prognoze za razdoblja u rasponu od nekoliko dana ili nekoliko tjedana ili mjeseci, ovisno o potrebama kompanije.