Ukupni su prihodi Grupe Podravka iznosili 724,13 milijuna kuna i manji su za 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Ukupna prodaja Grupe iznosila je 716,6 milijuna kuna i smanjena je pet posto, pri čemu prodaja na hrvatskom tržištu iznosi 381,3 milijuna kuna i smanjena je jedan posto.
Rast prodaje ostvaren je na tržištu istočne Europe (16 posto, na 33,4 milijuna kuna) te na tržištu srednje Europe (3 posto, na 109 milijuna kuna).
Hrvatsko tržište, kako se napominje u financijskom izvješću, na razini je prošle godine, uz napomenu da poslovno područje Prehrana i pića bilježi rast prodaje od tri posto, dok je prodaja područja Farmaceutika zabilježila pad prodaje od deset posto.
Najznačajniji pad prodaje u prvom tromjesečju, od 25 posto, zabilježilo je tržište jugoistočne Europe i to zbog očekivanog pada prodaje trgovačke robe.