Ti podaci odnose se na skupne rezultate triju marki - Renaulta, Dacie i Renault Samsung Motorsa.
Prodaja marke Renault u svijetu je u padu za 7,2 posto, dok je prodaja Dacie porasla za 13 posto, a Renault Samsung Motors bilježi pad od 4,5 posto.
U Europi je Renault u ožujku prodao 167.901 vozilo odnosno 9,6 posto manje nego godinu dana ranije, a Renaultov udio u tržištu je 8,3 posto.
Izvan Europe, prodaja Renaulta u ožujku bilježi rast od pet posto.
U Hrvatskoj Renault je u ožujku prodao 624 automobila i ostvario tržišni udjel od devet posto, dok je u prva tri mjeseca prodao 2.184 automobila, uz tržišni udjel od 10,9 posto.
U ukupnoj prodaji novih putničkih automobila u Hrvatskoj bolje rezultate od Renaulta ima samo Opel.
Automobila marke Dacia tijekom ožujka u Hrvatskoj je prodano 139, uz tržišni udjel od 2 posto, dok je u prva tri mjeseca prodano 292 Dacie, a tržišni udjel iznosio je 1,46 posto.