FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Turistima su najvažniji simboli BiH i dobra hrana

SARAJEVO, 17. travnja (Hina) - Ćevapi i Baščaršija najčešće su odrednice u sjećanju turista koji su posjetili Bosnu i Hercegovinu, pokazalo je istraživanje provedeno za potrebe Turističke zajednice Federacije BiH.
SARAJEVO, 17. travnja (Hina) - Ćevapi i Baščaršija najčešće su odrednice u sjećanju turista koji su posjetili Bosnu i Hercegovinu, pokazalo je istraživanje provedeno za potrebe Turističke zajednice Federacije BiH.

Istraživanje obavljeno uz posredovanje turističkih agencija iz Slovenije, Hrvatske, Srbije te Crne Gore i Makedonije čiji su rezultati predstavljeni u utorak u Sarajevu pokazali su da protekli rat više nije prva asocijacija koja posjetitelje BiH veže uz tu zemlju.

Od stotinu ispitanika njih čak 86 smatra da je BiH po onome što nudi prava turistička zemlja.

Prva poveznica s BiH u razmišljanjima turista i dalje su Sarajevo i Baščaršija, slijedi "dobra hrana" a potom bosanskohercegovačke planine te Mostar kao odredište.

Tek za 4,4 posto ispitanika bitna odrednica BiH je rat vođen od 1992. do 1995. godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙