FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatska: u ožujku prodan 6.951 novi automobil

ZAGREB, 5. travnja 2007. (Hina) - U Hrvatskoj je tijekom ožujka prodan 6.951 novi automobil, što je približno na razini prošlogodišnjeg ožujka kad je prodano 6.945 automobila te za 323 više nego u veljači ove godine, pokazuje analiza agencije Promocija Plus rađena na temelju podataka Ministarstva unutarnjih poslova.
ZAGREB, 5. travnja 2007. (Hina) - U Hrvatskoj je tijekom ožujka prodan 6.951 novi automobil, što je približno na razini prošlogodišnjeg ožujka kad je prodano 6.945 automobila te za 323 više nego u veljači ove godine, pokazuje analiza agencije Promocija Plus rađena na temelju podataka Ministarstva unutarnjih poslova.

U prva tri mjeseca ove godine prodano je 20.031 novih automobila, a to je za 1.130 ili 6 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.

Vodeći po prodaji novih automobila u ožujku je Opel, sa 1.146 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 16,5 posto. S tržišnim udjelom od 10,4 posto slijedi Volkswagen koji je prodao 724 automobila.

Peugeot je prodao 672 primjerka i ostvario udjel od 9,6 posto, Renault je na četvrtom mjestu sa 624 primjerka i udjelom od 8,9 posto, a listu prvih pet sa 6,1 postotnim udjelom odnosno 425 prodanih automobila zatvara Citroen.

Među modelima, Opel Astra je na čelu poretka, sa 848 automobila. Drugi je Renault Clio sa 326 primjeraka, a Peugeot 207 je treći sa 276 prodanih automobila. Među popularnim modelima još su Volkswagen Polo, Fiat Punto i Škoda Octavia.

Od svih prodanih novih automobila u ožujku, 59 posto ih je s benzinskim motorom, a 41 posto s dizelskim.

Glavno tržište novih automobila u Hrvatskoj je zagrebačka regija, gdje je u prva tri mjeseca ove godine prodano 36,4 posto svih novih automobila. Slijede Splitsko - dalmatinska županija s udjelom od 9,1 posto te Primorsko - goranska županija s udjelom od 9,05 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙