FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dobri poslovni rezultati dm-a u istočnoj i jugoistočnoj Europi

BEČ, 13. travnja 2007. (Hina/APA) - Njemački lanac maloprodajnih trgovina kozmetičkim i proizvodima za osobnu njegu dm povećao je u prvih šest mjeseci poslovne godine 2006/2007. prihode od prodaje u zemljama istočne i jugoistočne Europe za gotovo 28 posto na 295 milijuna eura.
BEČ, 13. travnja 2007. (Hina/APA) - Njemački lanac maloprodajnih trgovina kozmetičkim i proizvodima za osobnu njegu dm povećao je u prvih šest mjeseci poslovne godine 2006/2007. prihode od prodaje u zemljama istočne i jugoistočne Europe za gotovo 28 posto na 295 milijuna eura.

Ti su ogranci, inače u 100-postotnom vlasništvu koncerna, istodobno i glavni pokretači poslovnog rasta koncerna.

Grupa dm povećala je u prvih šest mjeseci poslovne godine prihode od prodaje za 13,7 posto na više od dvije milijarde eura.

Proteklih su mjeseci ogranci koncerna u srednjoj i istočnoj Europi proširili mrežu poslovnica u Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Bosni s 516 na ukupno 535 poslovnica. U drugoj polovini poslovne godine dm će otvoriti i prve poslovnice u Rumunjskoj.

Broj podružnica u cijeloj dm grupi, uključujući Njemačku, porastao je od kraja prošle poslovne godine krajem rujna 2006. s 1720. na sadašnjih 1.785.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙