FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Milanska burza želi više IPO-a malih i srednjih poduzeća

RIM, 12. travnja 2007. (Hina/APA) - Talijanski burzovni operater "Borsa Italiana" pokrenuo je kampanju kojom želi potaknuti mala i srednja poduzeća da po prvi puta ponude svoje dionice na burzi.
RIM, 12. travnja 2007. (Hina/APA) - Talijanski burzovni operater "Borsa Italiana" pokrenuo je kampanju kojom želi potaknuti mala i srednja poduzeća da po prvi puta ponude svoje dionice na burzi.

Burzovni operater sa sjedištem u Milanu želi uvjeriti poduzetnike u mogućnost rasta kroz uvrštavanje dionica u segment Expandi, rezerviran isključivo za mala i srednja poduzeća.

Kako bi ih privukla, "Borsa Italiana" nedavno je ublažila kriterije za uvrštavanje malih i srednjih poduzeća u Expandi, snizivši propisani minimalni udio dionica u slobodnoj prodaji na burzi s 20 na 10 posto dok bi minimalna procijenjena vrijednost poduzeća trebala iznositi milijun eura.

Mala i srednja poduzeća jako su zainteresirana za ponudu dionica na burzi, tvrdi predsjednik uprave milanske burze Massimo Capuano, pozivajući se na rezultate ankete provedene među 250 vodećih menadžera talijanskih srednjih poduzeća.

Ona je pokazala da svako drugo srednje poduzeće ozbiljno razmatra mogućnost početne ponude dionica na burzi a svako treće planira taj potez u sljedeće dvije godine. Ispitanici su istodobno ocijenili da je početna ponuda dionica na burzi idealna metoda jačanja menadžerske strukture u takvim poduzećima.

Manja su poduzeća već prošle godine prednjačila među kompanijama koje su prvi puta ponudile svoje dionice na burzi. Tako su srednja i mala poduzeća u Milanu u razdoblju od 2004. do 2006. tom metodom prikupila ukupno 4,2 milijarde eura, pri čemu je 23 posto te svote uloženo u gradnju novih proizvodnih pogona, 20 posto upotrijebljeno je za akvizicije u Italiji a 19,9 posto za širenje u inozemstvu, pokazala je studija.

Milanski burzovni operater prošle godine zabilježio je rekordan broj početnih ponuda dionica, njih čak 21 u odnosu na 15 u 2005.

Analitičari očekuju nastavak tog trenda i u 2007. Naime, ove je godine ukupno 50 kompanija iskazalo zanimanje za taj potez, uključujući najveći talijanski gospodarski list "Il Sole 24 Ore", burzovnog operatera Borsa Italiana, modne kuće Prada i Ferragamo, španjolsku hotelsku grupu NH Hoteles i proizvođača aparata za kuhanje kave Bialetti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙