Kompanija je priznala da se ponovno suočava s ozbiljnim problemima pa je smijenila financijskog direktora te najavila odabir novog predsjednika uprave i direktora operativnog poslovanja.
Motorola više nije spremna povećavati tržišni udio nauštrb profitnih margina pa je prošlog mjeseca odlučila da neće pratiti odluke konkurencije o pojeftinjenju proizvoda, što je pak značajno nagrizlo prihode od prodaje, naglasio je izvršni direktor Ed Zander.
"Sredinom veljače odlučili smo da se nećemo utrkivati s ostalim proizvođačima u snižavanju cijena. Zbog toga smo snizili procjene o prihodima i obujmu prodaje ali to je rješenje ispravno na dulji rok", kazao je Zander.
Drugi po veličini proizvođač mobitela u svijetu očekuje da će u prvom tromjesečju ostvariti prihode od prodaje u rasponu od 9,2 do 9,3 milijarde dolara, što je više od jedne milijarde manje u odnosu na prognozu iz siječnja, te neto gubitak od sedam do devet centi po dionici.
Motorola je objavila da će njezin odjel za mobilne telefone vjerojatno objaviti operativni gubitak u prvom tromjesečju zbog sporijeg rasta količinske prodaje, zahtjevnog cjenovnog okruženja i ograničenog portfelja 3G proizvoda, zbog čega njegovi poslovni rezultati u Europi nisu dosegli očekivanja.
Kompanija je time zaključila gotovo dvogodišnje razdoblje iznimnih zarada koje su se temeljila na izuzetno popularnom tipu mobitela Razr. U siječnju je Motorola zaprepastila analitičare objavom naglog pada profitabilnosti odjela za proizvodnju mobitela koji je rezultirao najnižom razinom njegove profitabilnosti u razdoblju od 2004.
Stoga je najavljeno ukidanje 3.500 radnih mjesta i dodatne mjere smanjivanja troškova nakon pogrešnih procjena cijena i prihoda od prodaje najsofisticiranijih mobitela.