Projekt je pokrenula Coca-Cola Hrvatska zajedno s partnerima, Tekstilno-tehnološkim fakultetom zagrebačkog Sveučilišta i Hrvatskom udrugom za školovanje pasa vodiča i mobilitet.
U projektu "Boje optimizma" sudjelovali su mladi hrvatski dizajneri, studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta koji su "odjenuli" dva metra visoke boce Coca-Cole u svoje modne kreacije, a u dizajn boca uključili i taktilne elemente. Vođeni istom idejom, dizajnirali su i majice s kratkim rukavima te po jednu žensku modnu kreaciju.
Na temelju dizajnerskih kreacija, Coca-Cola je proizvela ekskluzivnu seriju originalnih staklenih bočica Coca-Cole od 0,25 litre. Sav novac prikupljen od prodaje bočica, majica i modnih kreacija doniran je Hrvatskoj udruzi za školovanje pasa vodiča i mobilitet.
"Coca-Cola je tim projektom pokazala socijalnu osjetljivost za probleme u široj zajednici. Koliko je pas vodič velika pomoć pri kretanju nas slijepih osoba, toliko je i ovaj projekt važan za Udrugu", rekla je predsjednica Hrvatske udruge za školovanje pasa vodiča i mobilitet Mira Katalenić prilikom uručenja donacije.
Obuka psa vodiča iznimno je složen dvogodišnji proces koji započinje socijalizacijom šteneta unutar odabrane obitelji.
Nakon godinu dana socijalizacije u obitelji, procjenjuju se karakteristike psa, nakon čega slijedi školovanje u trajanju od šest do osam mjeseci. Završni dio školovanja odnosi se na obuku za korištenje psa vodiča, koja traje mjesec dana.
Pse vodiče Udruga daruje slijepim osobama, a ukupni troškovi nabave i obuke jednog psa vodiča dosežu 50.000 kuna.