Kako su američki potrošači sve naklonjeniji Lindor pralinama i njegovim čokoladicama, tvrtkini prihodi od prodaje lani su porasli za 15 posto, na 2,59 milijardi franaka. Pritom su oni ostvareni u Sjevernoj Americi premašili iznos od 500 milijuna dolara.
"Iz godine u godine naša dva branda Lindt i Ghirardhelli bilježe dvoznamenkastu stopu rasta pa povećavamo svoje tržišne udjele", kazao je izvršni direktor Ernst Tanner na novinskoj konferenciji.
Taj švicarski div industrije čokolade, s tvornicama u Švicarskoj, Njemačkoj, Austriji, Francuskoj, Italiji i Sjedinjenim Državama, objavio je da je nadmašio rast ukupnog tržišta čokolade u više navrata, što je rezultiralo povećanjem njegovih tržišnih udjela.
Tanner je najavio planirana ulaganja grupe vrijedna više od 500 milijuna franaka kroz razdoblje od tri godine a u cilju poboljšanja prerade, skladištenja i logistike u svojim pogonima. To će biti najveće ikad zabilježeno ulaganje te kompanije.