Najavio je kako će ove godine započeti i radovi na dionici Pula-Umag, a njihov završetak planiran je 2010. godine kao i onaj na dionici Kanfanar-Rogovići.
Paralelno s izgradnjom navedenih dionica obavljat će se pripremni radovi za dionicu Rogovići - Matulji za koju još nije ishodovana lokacijska dozvola. Ta se dionica planira izgraditi od 2010. do 2013. a u istom je razdoblju planirana izgradnja druge cijevi u Tunelu Učka.
Premda je na dionici "istarskog ipsilona" postavljeno šest mjerača brzina sa svjetlećim oznakama više od pedeset posto vozača prekoračuje dozvoljenu brzinu, upozorio je član Uprave koncesionara "Bina Istre" Aleksandar Anzur.
Upravo iz tog razloga, dodao je, za ovu je godinu u planu postavljanje vibrirajućih zvučnih traka na pune crte na "ipsilonu", a u tijeku je ugradnja novog video sustava praćenja i automatskog otkrivanja prometnih nesreća.
Govoreći o sigurnosti prometa Anzur je naglasio kako je unatoč povećanju cestovne mreže Istarskog ispilona od 61 kilometra od lipnja 2005. kao i prometa na toj cesti, broj ozlijeđenih i poginulih ipak smanjen.
U 2006. godini od ukupno 4.225 prometnih nezgoda u Istri na 'ipsilonu' se dogodilo 197 nezgoda odnosno pet posto ukupnog broja. Od toga je 177 bilo s materijalnom štetom, 15 s ozlijeđenima te pet nesreća sa smrtno stradalim osobama.
Anzur je napomenuo kako Bina Istra u Istarskoj županiji ima najmanji koeficijent prometnih nezgoda na milijun voznih kilometara kao i najmanje nesreća s ozlijeđenim ili poginulim osobama.
(Hina) xdspo yds