Te mjere Zelena akcija će uputiti zagrebačkom Poglavarstvu, ZET-u, HŽ-u i Zavodu za prostorno uređenje.
Neke od tih mjera su proširenje pješačke zone u gradskoj povijesnoj jezgri (Gundulićeva, Masarykova, Teslina), izgradnja kompletne mreže biciklističkih staza i postavljanje opreme za parkiranje i podizanje čuvanih garaža za bicikle, poštivanje "žute crte" ili izgradnja fizičkih barijera koje će sprječavati automobile da ometaju tramvaje, osiguranje apsolutne prednosti autobusima u svim ulicama, više autobusnih linija, a kod nabave novih autobusa kupovati one na čišće energente, osposobljavanje cijelog postojećeg željezničkog čvora uz dogradnju pruge za Samobor-Breganu itd.
Zelena akcija ističe kako je svjesna da je samo kroz konzistentan sustav najrazličitijih mjera moguće postići sinergijski učinak i ostvariti unapređenje prometa u gradu.
To se prvenstveno odnosi na unapređenje javnog gradskog i prigradskog prijevoza putnika, biciklističkog prometa, dogradnju ulične mreže, prometne signalizacije i regulacije, uvođenje jeftinije taksi službe te mjere prostorne politike i drugih mjera koje su preduvjet održivog gradskog prometnog sustava, dodaje u priopćenju Zelena akcija.
Naveli su i glavne prepreke za realizaciju održivog prometnog sustava Grada Zagreba te izdvojili nekoliko prioritetnih aktivnosti koje bi gradska uprava po njihovom mišljenju trebala provesti.