FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Pacijenticama nije važna bijela kuta

NEW YORK, 21. veljače 2007. (Hina/Reuters) - Za pacijentovo zadovoljstvo liječenjem nimalo nije važno je li liječnik odjeven u poslovno odijelo, neobaveznu sportsku odjeću ili je u odori za operacije, vidi se iz novoobjavljene studije.
NEW YORK, 21. veljače 2007. (Hina/Reuters) - Za pacijentovo zadovoljstvo liječenjem nimalo nije važno je li liječnik odjeven u poslovno odijelo, neobaveznu sportsku odjeću ili je u odori za operacije, vidi se iz novoobjavljene studije.

"To proturječi uvriježenu vjerovanju da odjeća utječe na pacijentovu percepciju liječnikove stručnosti i profesionalizma", kaže voditelj studije Richard L. Fischer s medicinskoga i stomatološkog fakulteta u New Jerseyu.

Rezultati njegove studije bit će objavljeni u časopisu American Journal of Obstetrics and Gynaecology, a temelje se na tromjesečnu ispitivanju zadovoljstva 1.116 žena koje su došle na pregled novome ginekologu.

Pacijentice nisu znale da je dvadesetero liječnika dobilo zadaću da na tjednoj bazi mijenjaju odjeću i odijevaju se poslovno, sportski ili kao da se upravo pripremaju za zahvat.

Poslovna odjeća kod muškaraca podrazumijevala je kravatu i zakopčanu bijelu kutu, sportska je značila da nisu u trapericama, ali smiju biti u drugoj odjeći za slobodno vrijeme te da sami odluče hoće li odjenuti nezakopčanu bijelu kutu. Treći komplet odjeće podrazumijevao je bolničku odjeću, ali bez kute. U ispitivanju je sudjelovao jedan broj liječnika i liječnica.

Nakon pregleda koji je trajao najmanje deset minuta ispitanice su ispunile upitnik s deset pitanja o liječnikovoj stručnosti i profesionalnosti, o osjećaju opuštenosti i o tome hoće li opet doći na pregled k tom liječniku i preporučiti ga drugima.

Odjeća u kojoj su liječnici bili nije nimalo utjecala na ukupno zadovoljstvo pacijentica niti na njihovo mišljenje o liječnikovoj stručnosti i profesionalnosti, vidi se iz studije.

Rezultati istraživanja pokazuju da je za zadovoljstvo i lojalnost pacijenta važan dobar odnos s liječnikom, a ne njegova odjeća, zaključili su istraživači.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙