FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Promet u trgovini na malo u 2006. realno 2,1 posto veći

ZAGREB, 8. veljače 2007. (Hina) - Promet u trgovini na malo u 2006. realno 2,1 posto veći
ZAGREB, 8. veljače 2007. (Hina) - Promet u trgovini na malo u 2006. realno 2,1 posto veći

HINA - Financijski servis

Promet u trgovini na malo u prosincu je prošle godine u Hrvatskoj zabilježio uobičajeno visoke stope rasta u odnosu na studeni - nominalno i realno porastao je za 15,2 posto, dok je na godišnjoj razini, u prosincu prošle u odnosu na isti mjesec 2005. godine, nominalno porastao za 5,6, a realno za 4 posto. Tijekom cijele prošle godine promet u trgovini na malo nominalno je bio veći za 4,8 posto u odnosu na razdoblje od siječnja do kraja prosinca 2005., dok je realni porast iznosio 2,1 posto, podatci su Državnog zavoda za statistiku. I prošle je godine u prosincu, s obzirom na uobičajen rast osobne potrošnje u predblagdanskom razdoblju, zabilježen visok rast prometa u maloprodaji na mjesečnoj razini. Iznadprosječne stope rasta u prosincu u odnosu na studeni prošle godine bilježe se i u najznačajnijim trgovačkim strukama - u nespecijaliziranim prodavaonicama živežnih namirnica nominalni je rast iznosio 27,3 posto, u ostalim nespecijaliziranim prodavaonicama 29,2 posto, u maloprodaji motornih vozila 10,1 posto. Na godišnjoj razini, u prosincu prošle u odnosu na isti mjesec godine prije, promet u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama živežnih namirnica, koja u ukupnoj maloprodaji u Hrvatskoj ima udio od oko 30 posto, nominalno je bio veći za 10,4 posto, dok je u cijeloj prošloj godini zabilježen porast od 7,7 posto u odnosu na 2005. Promet u maloprodaji motornih vozila, s udjelom od 8,3 posto u ukupnoj maloprodaji, u prosincu prošle u odnosu na prosinac 2005. nominalno je porastao za 9,1 posto, a u cijeloj 2006. u odnosu na godinu prije za 4,6 postom, dok se istodobno u maloprodaji motornih goriva i maziva (udio od oko 15 posto u ukupnoj maloprodaji) istodobno bilježi porast za 6,4, odnosno za 8,9 posto. Najveći se pad pak na godišnjoj razini bilježi u maloprodaji knjiga i papirnate robe i to za 23,8 posto u odnosu na prosinac 2005., dok je u cijeloj 2006. u odnosu na 2005. zabilježen nominalni pad od 21,9 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙