FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Deutsche Telekom najavio novu dugoročnu strategiju za ožujak

BERLIN, 31. siječnja 2007. (Hina/APA) - Deutsche Telekom predstavit će u ožujku novu dugoročnu strategiju, pri čemu će ustrajati u planiranom outsourcingu oko 45 tisuća svojih radnika radi formiranja posebnog uslužnog odjela, kazao je šef koncerna Rene Obermann u srijedu u Berlinu.
BERLIN, 31. siječnja 2007. (Hina/APA) - Deutsche Telekom predstavit će u ožujku novu dugoročnu strategiju, pri čemu će ustrajati u planiranom outsourcingu oko 45 tisuća svojih radnika radi formiranja posebnog uslužnog odjela, kazao je šef koncerna Rene Obermann u srijedu u Berlinu.

"Moramo nadoknaditi značajan zaostatak za konkurencijom na matičnom tržištu po pitanju produktivnosti i troškova zaposlenih", kazao je Obermann na međunarodnoj konferenciji za novinstvo, napominjući da želi što prije početi konkretne razgovore sa socijalnim partnerima.

Njegovu namjeru potvrdio je i novi posebni povjerenik uprave za DT-ov program učinkovitosti, dosadašnji direktor T-Mobile Oesterreich Georg Poelzl, ne htijući podrobnije objasniti svoju novu zadaću.

Obermann je ponovno priznao da njegov koncern ne nudi optimalnu kvalitetu usluge. "Dugo nismo uspijevali ponuditi našim klijentima konkurentne pakete koji bi obuhvatili telefonsku i komunikaciju putem interneta", kazao je DT-ov čelnik, najavivši poboljšanje kvalitete usluga.

Prošle godine DT je izgubio u Njemačkoj dva milijuna klijenata u odjelu fiksne telefonije a ove se godine očekuje nastavak tog trenda, predviđa Obermann, upirući prstom u nepovoljne propise čiji je cilj po njegovu tumačenju smanjivanje DT-ova tržišnog udjela u tom sektoru.

Problemi se javljaju ponajprije pri servisiranju klijenata. "Naši pozivni centri nisu dostupni u zadovoljavajućoj mjeri pa se na prodajnim mjestima često formiraju dugi repovi", potvrdio je šef koncerna. Stoga DT namjerava na dulji rok gotovo udvostručiti broj prodajnih mjesta, sa sadašnjih 600 na 1.000.

DT će stoga putem outsourcinga osnovati posebni uslužni odjel za sve dijelove koncerna, čime pojačava pritisak na svoje radnike. "Potrebno nam je fleksibilnije radno vrijeme. Moramo biti na raspolaganju kada to traže naši klijenti a ne kada želimo raditi.", upozorio je šef odjela za fiksnu telefoniju Tim Hoettgens.

Koncern ne odustaje od ciljanih ušteda pa bi u ovoj godini troškovi po dosadašnjim planovima trebali biti smanjeni za dvije milijarde eura. No, izgubljena tržišta mogla bi uvjetovati dodatne uštede, doznaje se iz uprave.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙