FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Okrugli stol: roditelj pasivni prema školama

ZAGREB, 19. siječnja 2007. (Hina) - Istraživanje provedeno među roditeljima i učiteljima hrvatskih škola pokazalo je da su roditelji u većini slučajeva tek pasivni primatelji informacija, a rijetko aktivni sudionici u kreiranju školskog života svoje djece i školskih odluka, upozoreno je na današnjem okruglom stolu koji je organiziralo nekoliko udruga roditelja.
ZAGREB, 19. siječnja 2007. (Hina) - Istraživanje provedeno među roditeljima i učiteljima hrvatskih škola pokazalo je da su roditelji u većini slučajeva tek pasivni primatelji informacija, a rijetko aktivni sudionici u kreiranju školskog života svoje djece i školskih odluka, upozoreno je na današnjem okruglom stolu koji je organiziralo nekoliko udruga roditelja.

Okrugli stol na temu "Škola otvorena roditeljima" organizirale su udruga roditelja Korak po korak u suradnji s udrugom Roditelji u akciji - Roda i IDEM - hrvatskom udrugom za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama.

Oni su pokrenuli projekt "Škola otvorena roditeljima" čiji je cilj promovirati partnerstvo između roditelja i škola, što se u zemljama koje ga primjenjuju pokazalo vrlo poticajnim za djecu i njihov bolji uspjeh u školi.

U sklopu projekta provedeno je istraživanje među 673 roditelja čija djeca pohađaju četvrti ili sedmi razred osnovne škole, te 295 učitelja iz 10 škola u svim hrvatskim regijama.

Pokazalo se da roditelji najčešće komuniciraju sa školom putem odlazaka na informativne i roditeljske sastanke, a više od polovice roditelja izjavljuje da ih učitelj, odnosno razrednik, osobno kontaktira samo kad se pojavi problem vezan uz dijete.

Drugi oblici suradnje, poput pisanih obavijesti o djetetu ili telefonskih razgovora, doprinos roditelja različitim školskim i izvanškolskim aktivnostima, koji su uobičajeni u zapadnoeuropskim zemljama, kod nas su rijetki.

Dvije trećine ispitanih roditelja smatra da imaju premalo mogućnosti sudjelovati u donošenju odluka u školi, dok učitelji smatraju kako je "mogućnost roditeljskog utjecaja na razne aspekte djelovanja škole znatno veća nego što to doživljavaju sami roditelji".

Trećina roditelja smatra pak vlastitu suradnju sa školom nedostatnom, a uz nedostatak vremena kao razlog navode i da ne znaju kako bi mogli više doprinijeti.

Taj razlog spominje i većina učitelja, pa u udrugama roditelja ističu kako bi se roditelji aktivnije uključili ako bi im škola ponudila raznovrsnije oblike međusobne suradnje u školovanju djeteta.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙