ZAGREB, 20. studenoga (Hina) - Proizvodnja piva Zagrebačke pivovare, članica međunarodne pivarske grupacije Interbrew, ove će godine premašiti 1,5 milijuna hektolitara čime se nastavlja višegodišnji trend rasta, kazao je generalni
direktor Zagrebačke pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva.
ZAGREB, 20. studenoga (Hina) - Proizvodnja piva Zagrebačke
pivovare, članica međunarodne pivarske grupacije Interbrew, ove će
godine premašiti 1,5 milijuna hektolitara čime se nastavlja
višegodišnji trend rasta, kazao je generalni direktor Zagrebačke
pivovare Boris Lalić na današnjoj prezentaciji Božićnog piva.#L#
Božićno pivo proizvodi se 11 godinu za redom, a na tržištu se
pojavljuje sredinom studenoga i u prodaji je do završetka Božićnih
blagdana.
Posebnost toga piva, kažu u pivovari, ogleda se u jedinstvenom
spoju ambalaže i umjetničkog djela, a poznati hrvatski slikar
Rudolf Pater izradio je ovogodišnji motiv etikete. U posljednjih 11
godina etikete toga piva, kao svojevrsnog doživljaja Božića i
blagdanskog ugođaja, izradila su gotova sva viđenija imena
hrvatskog slikarstva, kazao je Lalić.
Osim toga ovogodišnje Božićno pivo na tržište izlazi u novoj boci
koja je predstavljena početkom studenoga.
Po riječima komercijalnog direktora Pere Ivankovića, već dugi niz
godina to pivo ima dobru prodaju. U pivovari procjenjuju kako bi,
osim kvalitete, i zbog nove ambalaže koja je izuzetno dobro
prihvaćena od potrošača, prodaja božićnog piva mogla biti veća.
(Hina) mku ds