ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Najprodavanije domaće pivo - Ožujsko od danas se na tržište plasira u novoj dizajniranoj ambalaži - tzv. BNR boci.
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Najprodavanije domaće pivo - Ožujsko
od danas se na tržište plasira u novoj dizajniranoj ambalaži - tzv.
BNR boci.#L#
Time Zagrebačka pivovara svoj dugogodišnji kontinuirani rast
proizvodnje i prodaje, osim kroz stalna ulaganja u kvalitetu, želi
nastaviti i kroz inovacije u ambalažu kako bi se prilagodila
izazovima konkurencije, kazao je generalni direktor pivovare Boris
Lalić na današnjem predstavljanju.
Promjenu dizajna boce u pivovari objašnjavaju željom potrošača, a
prije kretanja u promjenu provedena je i anketa među 400 potrošača.
Prema toj anketi upravo je danas predstavljeni dizajn boce dobio
najveću podršku.
Novim se dizajnom želi izvršiti i pravovremeno prilagođavanje
prije ulaska u europske integracije kako bi pivovara i na taj način
bila spremna za konkurenciju na tržištu.
Odlični poslovni rezultati pivovare; proizvodni i prodajni,
nastavljaju se i u ovoj godini, a plod su dugogodišnje suradnje s
drugim po veličini svjetskim proizvođačem piva belgijskim
Interbrewom u čijem je sastavu Zagrebačka pivovara. Osim velikih
investicija u modernu tehnologiju, tržište i inovacije, uspjesi su
polučeni i zahvaljujući ulaganjima u posebne programe obučavanja
uposlenika, usavršavanje kvalitete i povećanje kapaciteta
proizvodnje.
(Hina) mku ds