ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - Dok je trgovanje putem Interneta (on line shop) sve rasprostranjeniji u svijetu, u Hrvatskoj je takav oblik trgovanja tek u začecima. Stoga je Hama grupa, prateći svjetske trendove, odlučila pokrenuti
svoj vlastiti on line shop, koji bi do kraja iduće godine već trebao zauzeti i značajniji udjel u ukupnoj prodaji Hama grupe, kazao je direktor Hama centra Protrade Silvio Bajde na današnjem predstavljanju Hama on line shopa.
ZAGREB, 9. studenoga (Hina) - Dok je trgovanje putem Interneta (on
line shop) sve rasprostranjeniji u svijetu, u Hrvatskoj je takav
oblik trgovanja tek u začecima. Stoga je Hama grupa, prateći
svjetske trendove, odlučila pokrenuti svoj vlastiti on line shop,
koji bi do kraja iduće godine već trebao zauzeti i značajniji udjel
u ukupnoj prodaji Hama grupe, kazao je direktor Hama centra
Protrade Silvio Bajde na današnjem predstavljanju Hama on line
shopa.#L#
U svijetu postoji preko 100.000 Hama proizvoda, od čega se 20.000
već može naći u pet Hama centara, te devet maloprodajnih mjesta u
Hrvatskoj. Napominje kako bi ovogodišnji bruto promet trebao
iznositi 35 milijuna njemačkih maraka.
Iako je hrvatsko tržište malo, podatak da se Internetom koristi
između 150 i 200 tisuća ljudi, u Hami ocjenjuju dobrim polazištem
koji otvara i mogućnost razvoja Hama on line shopa. Hama, preko
Interneta, nudi široki asortiman video, audio i foto proizvoda
poznatih svjetskih proizvođača, te proizvoda i opreme za mobilnu
komunikaciju, koja je u ukupnoj prodaji Hame lani imala udjel od 75
posto.
Procjene svjetskih stručnjaka za razvoj tržišta govore da je promet
opremom i priborom za mobilnu komunikaciju u izuzetnom usponu što
dijelom treba zahvaliti i potrebom za pristup Internetu i preko
mobilnih mreža. Stoga u Hama centru najavljuju jače usmjeravanje na
ponudu upravo tih proizvoda u iduće dvije do pet godina.
O razvoju Hama grupe govori i podatak da joj je austrijsko-
slovenska banka Zveza odobrila dugoročni kredit u iznosu od pet
milijuna austrijskih šilinga, što će grupa usmjeriti na proširenje
grupacije, kupnju vlastite poslovne zgrade i otvaranje novih
maloprodajnih jedinica.
(Hina) mku db