ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Budućnost poslovnih komunikacija vezanih uz službe za korisnike, tzv. Call centre u različitim djelatnostima bila je tema današnje 3. hrvatske konferencije o Call centrima na Zagrebačkom velesajmu, a u
sklopu međunarodnog sajma INFO 2000.
ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Budućnost poslovnih komunikacija
vezanih uz službe za korisnike, tzv. Call centre u različitim
djelatnostima bila je tema današnje 3. hrvatske konferencije o Call
centrima na Zagrebačkom velesajmu, a u sklopu međunarodnog sajma
INFO 2000.#L#
Stručnjaci kao i osobe koje direktno rade u Call centrima i brinu o
korisnicima-kupcima raznovrsnih telefonskih servisa i usluga
prezentirali su dosadašnja iskustava i praksu u radu s korisnicima
iz različitih hrvatskih tvrtki, većinom banaka. Pritom je
naglašena potreba jačanja te djelatnosti uz korištenje
informatičke tehnologije, a s osnovnim ciljem usmjeravanja
korisnika na pravo mjesto i dobivanja što potpunije informacije.
Razvoj Call centara, kako je istaknuto, ide ka svojevrsnim Contact
Centrima i Customer Contact Centrima koji će korisnicima osim
telefonskih informacija ponuditi informacije i putem weba
(Internet stranica) i elektronske pošte (e-maila).
Otvarajući konferenciju u ime Hrvatske gospodarske komore, ali i
kao član radne skupine Predsjednika Republike za internetizaciju
Hrvatske, Marijan Frković istaknuo je potrebu intenzivnijeg
ulaganja u informatičku tehnologiju. Potrebno je i ubrzanje
donošenja zakonodavne regulative, posebice vezano za Internet,
naglašava.
Organizatori konferencije su Zagrebačka banka u suradnji sa
Zagrebačkim velesajmom te hrvatsko predstavništvo svjetske
korporacije Cisco Systems. Na konferenciji sudjeluju stručnjaci iz
područja telekomunikacijske i informatike, telemarketinga i
teleprodaje.
(Hina) tam db