FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: INFO 2000. - 3. HRVATSKA KONFERENCIJA O CALL CENTRIMA

ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Budućnost poslovnih komunikacija vezanih uz službe za korisnike, tzv. Call centre u različitim djelatnostima bila je tema današnje 3. hrvatske konferencije o Call centrima na Zagrebačkom velesajmu, a u sklopu međunarodnog sajma INFO 2000.
ZAGREB, 8. studenoga (Hina) - Budućnost poslovnih komunikacija vezanih uz službe za korisnike, tzv. Call centre u različitim djelatnostima bila je tema današnje 3. hrvatske konferencije o Call centrima na Zagrebačkom velesajmu, a u sklopu međunarodnog sajma INFO 2000.#L# Stručnjaci kao i osobe koje direktno rade u Call centrima i brinu o korisnicima-kupcima raznovrsnih telefonskih servisa i usluga prezentirali su dosadašnja iskustava i praksu u radu s korisnicima iz različitih hrvatskih tvrtki, većinom banaka. Pritom je naglašena potreba jačanja te djelatnosti uz korištenje informatičke tehnologije, a s osnovnim ciljem usmjeravanja korisnika na pravo mjesto i dobivanja što potpunije informacije. Razvoj Call centara, kako je istaknuto, ide ka svojevrsnim Contact Centrima i Customer Contact Centrima koji će korisnicima osim telefonskih informacija ponuditi informacije i putem weba (Internet stranica) i elektronske pošte (e-maila). Otvarajući konferenciju u ime Hrvatske gospodarske komore, ali i kao član radne skupine Predsjednika Republike za internetizaciju Hrvatske, Marijan Frković istaknuo je potrebu intenzivnijeg ulaganja u informatičku tehnologiju. Potrebno je i ubrzanje donošenja zakonodavne regulative, posebice vezano za Internet, naglašava. Organizatori konferencije su Zagrebačka banka u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom te hrvatsko predstavništvo svjetske korporacije Cisco Systems. Na konferenciji sudjeluju stručnjaci iz područja telekomunikacijske i informatike, telemarketinga i teleprodaje. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙