ZAGREB, 25. listopada (Hina) - U sklopu svjetske promocije tvrtka Microsoft Hrvatska je danas predstavila novu generaciju hardvera, softvera i usluga kao i novu poslovnu strategiju Microsoft-a. Riječ je o Microsoft.NET strategiji
kojom će se putem novih proizvoda, a u skladu s promjenama na globalnom tržištu koje je proizvela Internet ekonomija, ubrzati i poboljšati poslovna integracija računalnih tvrtki s kupcima, industrijskim partnerima i zaposlenicima.
ZAGREB, 25. listopada (Hina) - U sklopu svjetske promocije tvrtka
Microsoft Hrvatska je danas predstavila novu generaciju hardvera,
softvera i usluga kao i novu poslovnu strategiju Microsoft-a. Riječ
je o Microsoft.NET strategiji kojom će se putem novih proizvoda, a u
skladu s promjenama na globalnom tržištu koje je proizvela Internet
ekonomija, ubrzati i poboljšati poslovna integracija računalnih
tvrtki s kupcima, industrijskim partnerima i zaposlenicima.#L#
Novi proizvodi Microsoft-a tvrtkama nude poslovnu brzinu i
spretnost nephodnu za bolje reagiranje na nove tržišne prilike i
povećanje profitabilnosti, a posebno velikim korisnicima koji
obrađuju i arhiviraju veliki broj važnih podataka. Upravo to mogu
ponuditi danas predstavljenih novih osam "Microsoft.NET
Enterprise Servera", među kojima je i najnoviji "Microsoft Mobile
Information 2001. Server" namijenjen telekomunikacijskim
tvrtkama za sigurno pružanje usluga pristupa podacima preko
mobilnih uređaja.
Microsoft je novom poslovnom strategijom povećao i ulaganja u svoje
poslovne partnere pa je tako njihov dugogodišnji poslovni partner
tvrtka Compaq predstavila "Datacentar Server" koji korisnicima
nudi pouzdano i stabilno korištenje na novim serverima s 8 i 32
procesora.
Po riječima direktora Microsoft Hrvatska Gorana Radmana u
Hrvatskoj se povećava broj tvrtki kao i državnih institucija koje
koriste Microsoftove usluge, među kojima je kao najveće izdvojio
Zavod za platni promet, Podravku, Poreznu upravu, Ministarstvo
financija i Privrednu banku Zagreb. Osim toga, Radman je naglasio
povećanje prometa u Hrvatskoj u trećem kvartalu (lipanj-rujan) od
24 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine kao i povećanje
broja prodanih osobnih računala za 17 do 19 posto u odnosu na 1999.
Tako će se do kraja godine, po procjenama iz Microsofta Hrvatska, u
Hrvatskoj prodati oko 64 tisuće osobnih računala, na osnovu čega je
Radman ocijenio "kako se tržište u Hrvatskoj oporavlja".
(Hina) tam ds