FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MICROSOFT PREDSTAVIO NOVE PROIZVODE I POSLOVNU STRATEGIJU ZA VELIKE KORISNIKE

ZAGREB, 25. listopada (Hina) - U sklopu svjetske promocije tvrtka Microsoft Hrvatska je danas predstavila novu generaciju hardvera, softvera i usluga kao i novu poslovnu strategiju Microsoft-a. Riječ je o Microsoft.NET strategiji kojom će se putem novih proizvoda, a u skladu s promjenama na globalnom tržištu koje je proizvela Internet ekonomija, ubrzati i poboljšati poslovna integracija računalnih tvrtki s kupcima, industrijskim partnerima i zaposlenicima.
ZAGREB, 25. listopada (Hina) - U sklopu svjetske promocije tvrtka Microsoft Hrvatska je danas predstavila novu generaciju hardvera, softvera i usluga kao i novu poslovnu strategiju Microsoft-a. Riječ je o Microsoft.NET strategiji kojom će se putem novih proizvoda, a u skladu s promjenama na globalnom tržištu koje je proizvela Internet ekonomija, ubrzati i poboljšati poslovna integracija računalnih tvrtki s kupcima, industrijskim partnerima i zaposlenicima.#L# Novi proizvodi Microsoft-a tvrtkama nude poslovnu brzinu i spretnost nephodnu za bolje reagiranje na nove tržišne prilike i povećanje profitabilnosti, a posebno velikim korisnicima koji obrađuju i arhiviraju veliki broj važnih podataka. Upravo to mogu ponuditi danas predstavljenih novih osam "Microsoft.NET Enterprise Servera", među kojima je i najnoviji "Microsoft Mobile Information 2001. Server" namijenjen telekomunikacijskim tvrtkama za sigurno pružanje usluga pristupa podacima preko mobilnih uređaja. Microsoft je novom poslovnom strategijom povećao i ulaganja u svoje poslovne partnere pa je tako njihov dugogodišnji poslovni partner tvrtka Compaq predstavila "Datacentar Server" koji korisnicima nudi pouzdano i stabilno korištenje na novim serverima s 8 i 32 procesora. Po riječima direktora Microsoft Hrvatska Gorana Radmana u Hrvatskoj se povećava broj tvrtki kao i državnih institucija koje koriste Microsoftove usluge, među kojima je kao najveće izdvojio Zavod za platni promet, Podravku, Poreznu upravu, Ministarstvo financija i Privrednu banku Zagreb. Osim toga, Radman je naglasio povećanje prometa u Hrvatskoj u trećem kvartalu (lipanj-rujan) od 24 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine kao i povećanje broja prodanih osobnih računala za 17 do 19 posto u odnosu na 1999. Tako će se do kraja godine, po procjenama iz Microsofta Hrvatska, u Hrvatskoj prodati oko 64 tisuće osobnih računala, na osnovu čega je Radman ocijenio "kako se tržište u Hrvatskoj oporavlja". (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙