ZAGREB, 26. listopada (Hina) - Tvrtka VIP-NET GSM otvorila je, uz već postojeće, i nove prostorije Službe za korisnike u industrijskoj zoni Zagreba na Žitnjaku. Rezultat je to pojačanog ulaganja u širenje brige o korisnicima u
posljednjih godinu dana, rečeno je na današnjem svečanom otvaranju.
ZAGREB, 26. listopada (Hina) - Tvrtka VIP-NET GSM otvorila je, uz
već postojeće, i nove prostorije Službe za korisnike u
industrijskoj zoni Zagreba na Žitnjaku. Rezultat je to pojačanog
ulaganja u širenje brige o korisnicima u posljednjih godinu dana,
rečeno je na današnjem svečanom otvaranju.#L#
Po riječima predsjednice Uprave VIP-NET GSM-a Tatjane Holjevac
zadovoljan korisnik je osnova uspješnosti njihovog poslovanja, a
djelatnici Službe za korisnike, za tu priliku posebo educirani, 365
dana godišnje, 24 sata dnevno kontaktiraju s zainteresiranim VIP
korisnicima. Od otvorenja u srpnju 1999. do danas Služba za
korisnike VIPneta primila je oko 3,5 milijuna poziva, a povećao se i
broj zaposlenih na oko 140 djelatnika.
U nove prostorije odnosno drugu fazu rekonstrukcije i opremanja
Službe za korisnike uloženo je oko osam milijuna DEM, radovi su
trajali oko 10 mjeseci, a po projektantskim zamislima Projekt
Studia Send iz Zagreba.
VIP-NET GSM danas je predstavio i tri nova proizvoda među kojima je
VIP.imenik od sada dostupan i putem VIP.tekstualnih poruka. Kao
rezultat humanitarnih aktivnosti VIP Net je u suradnji sa Savezom
gluhih i nagluhih osoba Hrvatske priredio i posebnu ponudu mobilnih
telefona s vibracijskim i svjetlosnim signalima koje će osobe
oštećenog sluha moći kupiti s 15 posto popusta. Novost u ponudi je i
mogućnost kupovine VIPme bonova od 0 do 24 sata na 80 bankomata
Raiffeisen banke u cijeloj Hrvatskoj.
(Hina) tam ds