ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Otvorenjem nove prodavaonice u zagrebačkoj Ilici danas je predstavljena i nova robna marka na hrvatskom tržištu - Concept. Riječ je o novoj američkoj marki, koju za hrvatsko tržište uvozi i distribuira
tvrtka Tekstilpromet.
ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Otvorenjem nove prodavaonice u
zagrebačkoj Ilici danas je predstavljena i nova robna marka na
hrvatskom tržištu - Concept. Riječ je o novoj američkoj marki, koju
za hrvatsko tržište uvozi i distribuira tvrtka Tekstilpromet. #L#
Concept, modna casual odjeća za mlade, prodavat će se diljem
Hrvatske. U Zagrebu je danas otvorena prodavaonica Concept u Ilici
29, prodavaonica je i u Jurišićevoj, a odjeća marke Concept
prodavat će se u "cornerima" na još nekoliko prodajnih mjesta u
Zagrebu, te u Osijeku, Karlovcu, Rijeci, Splitu, Dubrovniku,
Bjelovaru, Sisku.
Concept je nova robna marka koja je u probijanju i na američkom
tržištu. Na hrvatskom je tržištu ponuđena ovogodišnja kolekcija
jesen-zima, a veće se markentiške aktivnosti očekuju na proljeće
iduće godine, čulo se na današnjem predstavljanju.
Concept je još jedna robna marka, uz npr. Camel, Navigare, koje na
hrvatsko tržište uvozi i distribuira vodeći hrvatski tekstilni
trgovac Tekstilpromet, u čijem je prodajnom asortimanu oko 20.000
proizvoda. Pored vlastite maloprodajne mreže od desetak
prodavaonica, Tekstilpromet je većinski vlasnik i dvaju značajnih
maloprodajnih lanaca - Standard konfekcije i Robnog magazina, s
više od 130 prodavaonica. Neke od tih prodavaonica specijalizirane
su za prodaju svjetskih robnih marki kao što su Adidas, Benetton,
Levi's, Stefanel, Sisley, Camel Collection i drugi.
(Hina) bn ds