LJUBLJANA, 5. rujna (Hina/STA) - Slovenska Mercator grupa u prvom je polugodištu ove godine ostvarila 112,1 milijardu tolara (oko 40,5 milijardi kuna) prihoda od prodaje, što je čak 46,7 posto više nego u istom razdoblju lani.
Istodobno, dobit grupe iznosila je 1,775 milijardi tolara i za 518 milijuna je veća od one iz prvog polugodišta 1999. godine. Još nepotpuni podaci za prvih sedam ovogdišnjih mjeseci govore kako je dobit Grupe premašila dvije milijarde tolara.
LJUBLJANA, 5. rujna (Hina/STA) - Slovenska Mercator grupa u prvom
je polugodištu ove godine ostvarila 112,1 milijardu tolara (oko
40,5 milijardi kuna) prihoda od prodaje, što je čak 46,7 posto više
nego u istom razdoblju lani. Istodobno, dobit grupe iznosila je
1,775 milijardi tolara i za 518 milijuna je veća od one iz prvog
polugodišta 1999. godine. Još nepotpuni podaci za prvih sedam
ovogdišnjih mjeseci govore kako je dobit Grupe premašila dvije
milijarde tolara.#L#
Djelomice zahvaljujući preuzimanju 16 manjih trgovačkih tvrtki,
udio Mercatora na slovenskom tržištu u prvih se šest ovogodišnjih
mjeseci povećao na 35 posto, a iz Grupe najavljuju da će on
nastaviti rasti.
Tako bi, prema očekivanjima uprave, Mercator u 2003. trebao
ostvariti 300 milijardi tolara prometa, a krajnji je cilj promet od
pet milijardi njemačkih maraka. Takvim bi poslovanjem Grupa ušla
među 50 najvećih trgovačkih tvrtki na svijetu, dok joj ovogodišnje
poslovanje osigurava mjesto među "tek" 200 najvećih na svijetu.
Ambiciozni su i planovi uprave vezani uz širenje na tržišta ostalih
zemalja bivše Jugoslavije. Tako će se u Hrvatskoj, uz postojeći
hipermarket u Puli, otvoriti još dva u Zagrebu, te po jedan u Rijeci
i Splitu. Također, u tijeku je i izgradnja hipermarketa u
Sarajevu.
Ipak, do prodora Mercatora na tržišta SR Jugoslavije i Crne Gore za
sada neće doći, budući da u Grupi smatraju da za to još nisu
ispunjeni svi uvjeti.
(Hina) rub db