FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HT PREDSTAVIO NOVI KORPORATIVNI IDENTITET

ZAGREB, 14. rujna (Hina) - Hrvatske telekomunikacije (HT) danas su na Zagrebačkom velesajmu službeno predstavile novi korporativni vizualni identitet kompanije koja će od sada biti prepoznatljiva po novom brandname-u (oznaci) HT - Hrvatski telekom. Novi korporativni izgled obuhvatit će sve usluge i proizvode HT-a, od izgleda oznake do vizualnih rješenja telefonskih govornica, a nove osnovane boje bit će narančasta i siva.
ZAGREB, 14. rujna (Hina) - Hrvatske telekomunikacije (HT) danas su na Zagrebačkom velesajmu službeno predstavile novi korporativni vizualni identitet kompanije koja će od sada biti prepoznatljiva po novom brandname-u (oznaci) HT - Hrvatski telekom. Novi korporativni izgled obuhvatit će sve usluge i proizvode HT-a, od izgleda oznake do vizualnih rješenja telefonskih govornica, a nove osnovane boje bit će narančasta i siva.#L# Po riječima predsjednika Uprave HT-a Ivice Mudrinića, promjena korporativnog identiteta dolazi uoči druge faze privatizacije HT- a, a omogućit će snažniji nastup Hrvatskog telekoma na tržištu. Istaknuvši važnost kompanijskog brendenamea na svjetskom tržištu, Mudrinić je kazao da će se ovom promjenom znatno podići vrijednost kompanije, što je posebice važno za nadolazeću drugu fazu privatizacije. Također je istaknuo da novi korporativni identitet neće dokinuti, već potvrditi nacionalni identitet kompanije. Ostajemo hrvatska tvrtka s hrvatskim imenom i zaposlenicima, no odsad HT više neće biti samo dio komunalne infratstrukture u Hrvatskoj već postaje kompanije koja se može integrirati u globalno svjetsko telekomunikacijsko tržište, kazao je. Član uprave HT-a Armin Schubert napomenuo je da se ne radi samo o vanjskoj promjeni, već i o promjeni unutar kompanije koja se, kao nacionalni pružatelj usluga fiksne i mobilne telefonije te Internet usluga, treba u potpunosti okrenuti korisnicima. Novi vizualni identitet osmislila je tvrtka Interbrand Zintzmeyer Lux koja je, osim za Deutsche Telekom, isti posao obavljala i za velike svjetske kompanije poput Coca-Cole, BMW-a, UBS-a, Sonya, IBM-a i Ericssona. (Hina) kg ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙