ZAGREB, 10. rujna (Hina) - Početak nove školske godine u Republici Hrvatskoj opterećen je "novo-starim" problemima, malim proračunskim izdvajanjima za školstvo, katastrofalnim materijalnim položajem zaposlenih, gotovo nikakvoj
opremljenosti škola i neprimjerenim terminom stavljanja prijedloga Osnova za ustroj školstva RH na javnu raspravu - u vrijeme godišnjih odmora. Na to su upozorili današnjim priopćenjima Sindikat hrvatskih učitelja i Hrvatski školski sindikat "Preporod".
ZAGREB, 10. rujna (Hina) - Početak nove školske godine u Republici
Hrvatskoj opterećen je "novo-starim" problemima, malim
proračunskim izdvajanjima za školstvo, katastrofalnim
materijalnim položajem zaposlenih, gotovo nikakvoj opremljenosti
škola i neprimjerenim terminom stavljanja prijedloga Osnova za
ustroj školstva RH na javnu raspravu - u vrijeme godišnjih odmora.
Na to su upozorili današnjim priopćenjima Sindikat hrvatskih
učitelja i Hrvatski školski sindikat "Preporod".#L#
Nova školska godina kao i nedavno održani tripartitni susret Vlade
RH, poslodavaca i sindikalnih središnjica (na Plitvicama u
kolovozu ove godine) pred Sindikat hrvatskih učitelja stavlja novi
izazov koji traži i odgovorno utvrđivanje dalje politike rada
Sindikata, navodi se u priopćenju Sindikata hrvatskih učitelja.
Hrvatski školski sindikat "Preporod" posebno upozorava na
neprimjereno niske plaće zaposlenih u osnovnim i srednjim školama
te na alarmantnu materijalnu situaciju u školama budući sredstva za
materijalne troškove kasne i po nekoliko mjeseci. Ministarstvu
prosvjete i športa Hrvatski školski sindikat "Preporod" zamjera na
izborima ravnatelja u školama, jer se ministar pri tome nije držao
obećanja o uvažavanju volje većine u zbornicma.
Prijedlog Osnova za ustroj školstva RH, koji je Ministarstvo
prosvjete i športa uputilo na javnu raspravu tijekom ljetnih
mjeseci, tražit će dodatnu raspravu - upozoravaju oba sindikata.
Pri tome, Sindikat hrvatskih učitelja drži da ga većina učitelja
zbog godišnjih odmora nije niti vidjela, dok iz "Preporoda"
podsjećaju da je prijedlog već ocijenjen lošim jer ne uvažava
gospodarske prilike, kadrovske potencijale i pedagošku tradiciju
hrvatske škole.
(Hina) tam mć