ZAGREB, 30. kolovoza (Hina) - Prodaja osobnih i lakih komercijalnih vozila francuskog Peugeota, koji je dio koncerna PSA Peugeot Citroen, u prvom je polugodištu ove godine porasla u odnosu na isto razdoblje 1999. godine za 11,3 posto,
na 854 tisuće vozila.
ZAGREB, 30. kolovoza (Hina) - Prodaja osobnih i lakih komercijalnih
vozila francuskog Peugeota, koji je dio koncerna PSA Peugeot
Citroen, u prvom je polugodištu ove godine porasla u odnosu na isto
razdoblje 1999. godine za 11,3 posto, na 854 tisuće vozila.#L#
Najveći je broj vozila te marke, 698,5 tisuća, prodano na tržištima
17 zapadnoeuropskih zemalja, na kojima Peugeot trenutno ima oko 7,6
posto udjela. U Švedskoj je, primjerice, udio francuskog
proizvođača u ovom razdoblju udvostručen, a u matičnoj zemlji u
ukupnom automobilskom tržištu sudjeluje sa gotovo 18 posto.
Na području središnje Europe i Mediterana Peugeot je prodao oko 64
tisuće osobnih i komercijalnih vozila, bilježeći tako porast od 48
posto u odnosu na prvo polugodište prošle godine. Samo u glavnim
zemljama te regije, gdje tvrtka im svoja predstavništva, odnosno
Poljskoj, Mađarskoj, Češkoj, Sloveniji i Hrvatskoj, njihova je
prodaja porasla za gotovo 40 posto, na oko 25 tisuća vozila.
Istodobno je prodaja koncerna PSA Peugeot Citroen porasla za 7,8
posto, na 1,2 milijuna vozila, a prihodi od prodaje povećali su se
za 18,2 posto, na 22,5 milijardi eura, od čega se najveći dio, čak
19,2 milijarde eura, odnosi na prihode od prodaje vozila.
(Hina) rub db